مکانیکی شرق تهران – سرویس خودرو شرق تهران

مکانیکی شرق تهران - امداد رستمی

بهترین مکانیکی شرق تهران که تمام نیازهای فنی خودروی شما را برطرف می‌کند، بی شک تعمیرگاه رستمی است. این مجموعه با بیش از 15 سال سابقه درخشان، انواع خدمات عیب یابی و تعمیر خودرو، جلوبندی، تنظیم موتور با دستگاه دیاگ را ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس تعمیرگاه رستمی

آدرس

خیایان مدنی جنوبی، روبه روی مجتمع تیراژه2 ، پلاک 355

تلفن ما

09122046270 - 77591761 رستمی

آدرس ایمیل

Emdadrostami@gmail.com

لوکیشن تعمیرگاه رستمی

مکانیکی شرق تهران

همانطور که گفته شد، مکانیک شرق تهران، تهران، استان تهران واقع در منطقه نظام آباد تهران می‌باشد. تعمیرگاه رستمی تمام نیاز های فنی خودروی شما را برطرف می‌کند.
 

 
مهمترین مزایای مکانیکی شرق تهران رستمی، شامل موارد زیر می‌شود:

  • مکانیکی با تجربه بیش از 15 سال
  • دارای تیم جوان و متخصص
  • تعمیرگاه مجهز و بروز، دارنده جک هیدرولیک
  • تعمیرگاه مجهز به امداد خودرو سیار 24 ساعته
  • تخفیف ویژه برای کاربران وبسایت

تعویض روغن شرق تهران - امداد رستمی

بهترین مکانیکی شرق تهران

یکی از نکاتی که یک مکانیک خوب شرق تهران را تعیین می‌کند. تنوع تخصص مکانیک است که بتواند تمامی خودروها را سرویس و عیب یابی کند. و با برخورد حرفه‌ای بتواند باعث اطمینان خاطر مشتری بشود.
پیشنهاد میکنیم از صفحه تعویض روغن شرق تهران مکانیکی رستمی دیدن نمایید.
بهترین مکانیکی شرق تهران بدون شک مکانیکی رستمی می‌باشد که تمام ویژگی‌های گفته شده را دارد. شما می‌توانید مشکلات و ایرادات خودروی خود را با ما در میان بگذارید و از کارشناسان فنی ما مشاوره راشگان دریافت کنید.

تعمیرات خودرو شرق تهران - امداد رستمی

تعمیرگاه شرق تهران

تعمیرگاه خودرو شرق تهران که تمام نقص‌های خودروی شما را عیب یابی و برطرف کند. و هزینه مناسب داشته باشد، مکانیکی رستمی است که تمامی هزینه ها را منصفانه و طبق تعرفه اتحادیه برای شما در نظر می‌گیرد.

با حضور در لوکیشن تعمیرگاه اتومبیل شرق تهران رستمی که در بالای این صفحه گذاشته شده می‌توانید. به مرکز خدمات فنی اتومبیل رستمی مراجعه کنید.

سرویس خودرو شرق تهران - امداد رستمی

بهترین تعمیرگاه شرق تهران

در شرق تهران تعمیرگاه خودروی بسیار زیادی وجود دارد، اما تعمیرگاهی خوب است که خدمات بیشتری داشته باشد و از همه مهتر کیفیت کار را هدف اول خود قرار دهد. بنا بر این بهترین تعمیرگاه شرق تهران مکانیکی رستمی است که تمامی نیازهای تعمیرات خودرو شرق تهران را برطرف می‌کند.

بهترین مکانیکی شرق تهران - امداد رستمی

سرویس خودرو شرق تهران

خدمات سرویس خودرو شرق تهران برای انواع خودروی داخلی و خارجی انجام می‌شود. متخصصین ما خودروی شما را بصورت تخصصی عیب یابی و سرویس می‌کنند تا با خیال راحت به مسیر خود ادامه دهید.

همچنین شما میتونین از خدمات سرویس دوره‌ای خودرو خود در شرق تهران استفاده کنید. تا از علمکرد و سلامتی خودروی خود مطمئن باشید. سرویس دوره ای بسته به نوع خودرو می‌تواند ماهیانه و هر چند وقت یکبار باشد.

تعمیرگاه شرق تهران - امداد رستمی

تعویض روغن شرق تهران

یکی از خدمات مکانیکی شرق تهران نظام تکنیک(رستمی) تعویض روغن شرق تهران است. ما بهترین برندهای روغن خودرو را برای انواع خودرو استفاده می‌کنیم تا موتور خودروی شما بهترین عملکرد را داشته باشد. برای تعویض روغن و یا خرید روغن با ما در ارتباط باشید.
 

مکانیک خوب شرق تهران - امداد رستمی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری