امداد خودرو نظام آباد – یدک کش شهید مدنی

امداد خودرو نظام آباد - امداد رستمی

امداد خودرو نظام آباد تهران بصورت فوری و تخصصی – بی شک امداد رستمی بهترین امداد خودرو در محله نظام آباد می‌باشد. چرا دارای یدک کش فعال در این منطقه است و همچنین مکانیکی رستمی واقع در نظام آباد جنوبی است.

کلیه خدمات حمل خودرو نظام آباد اعم از تصادف یا خرابی خودرو خود پذیرفته می‌شود، با دریافت تماس با ما یک یدک کش شهید مدنی را درخواست کنید تا در اسرع وقت خودروی شما را به تعمیرگاه رستمی حمل کنیم.

تماس با ما 09392046270

تخفیف ویژه به جهت نزدیکی شما به نظام آباد پذیرفته می‌شود.

امداد خودرو شهید مدنی

خیابان شهید مدنی تهران با نام نظام آباد سابق نیز معروف می‌باشد، این محله در منطقه 7 تهران می‌باشد که از شرق به نارمک تهران و به میدان امام حسین ختم می‌شود.

کلیه خدمات امداد خودرو شهید مدنی تهران بصورت فوق سریع و با بهترین کیفیت برای شما انجام می‌شود. امدادرسانی خیابان شهید مدنی شامل موارد زیر است:

  • امداد خودرو مدنی شمالی
  • امداد خودرو مدنی جنوبی

یدک کش نظام آباد - امداد رستمی

یدک کش شهید مدنی

می‌توانید با دریافت تماس و ارسال موقعیت جغرافیایی خود یک یدک کش نظام آباد بخواهید تا سریعا به محل شما اعزام کنیم. هدف از ارسال یدک کش شامل: جابه جایی خودرو به نمایندگی‌ها، انتقال خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه و… می‌باشد.

ما از بروزترین سیستم یدک کش استفاده می‌کنیم تا به بهترین نحو یدک کش شهید مدنی را به شما ارائه دهیم.

تماس با ما 09392046270

(تماس و اعزام فوری امداد خودرو به خیابان شهید مدنی)

امداد خودرو رستمی علاوه بر منطقه نظام آباد که در سریع زمان ممکن خدمات رسانی می‌کند، با امداد خودرو شرق تهران طیف گسترده تری از منطقه تهران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مکانیک سیار نظام آباد

همانطور که گفته شد ما در خیابان نظام آباد دارای یدک کش فعال و آماده باش هستیم، امدادرسانی ما مجهز به تعمیرگاه رستمی در خیابان مدنی است. به همین جهت می‌توانیم در بهترین شرایط، خدمات مکانیک سیار نظام آباد را به شما ارائه دهیم.

در صورت بروز از کار افتادگی موتور، عدم حرکت خودرو و کلیه نقص فنی ماشین در خیابان می‌توانید یک مکانیک سیار شهید مدنی را درخواست کنید، و با گفتن مشکلات خود به ما یک راهنمایی دریافت کنید تا از مشکلات بیشتر جلوگیری کنید.

ما در امداد خودرو نظام آباد، بی رغیب هستیم.

مکانیک سیار نظام آباد - امداد رستمی

پنچرگیری نظام آباد

خیابان نظام آباد تهران بدلیل بافت فرسوده و قدیمی بسیاری از خودرو ها را دچار مشکل می‌کند. ممکن است چرخ‌های خودرو شما دچار مشکل و پنچری بشود که جای نگرانی نیست. برای اینکار کافیست با دریافت تماس یک امداد خودرو نظام آباد را درخواست کنید.

امداد باتری نظام آباد

سیستم برق خودرو از موارد مهم در پیشرانه حرکتی خودرو می‌باشد. ممکن است باتری ماشین‌تان برای مدت زیادی تعویض نکرده باشید و اصطلاحا باتری ماشین خوابیده باشد. برای این مورد هم می‌توانید یک امداد باتری در خیابان شهید مدنی درخواست کنید. تا با انجام باتری به باتری برای مدتی مشکلتان حل بشود.

همنین در تعمیرگاه رستمی که واقع در نظام آباد است می‌توانید سیستم برق خودرو خود را عیب یابی و تعمیر کنید.

مزایای امداد خودرو نظام آباد – امداد رستمی

یکی از مهم ترین مزیت‌ها این است که پس از ارسال امداد خودرو شهید مدنی، خودرو شما به تعمیرگاه ما حمل می‌شود، با اینکار هم هم در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنید و هم اینکه در سریع ترین زمان خودرو شما تعمیر می‌شود.

امداد خودرو شهید مدنی - امداد خودرو رستمی

علاوه بر خیابات آیت الله شهید مدنی امدادرسانی ما شامل مناطق زیر می‌شود:

امداد خودرو امام علی ، امداد خودرو تهرانپارس ، امداد خودرو فدک ، امداد خودرو خیابان دماوند ، امداد خودرو امام حسین ، امداد خودرو نارمک ، امداد خودرو اتوبان صیاد شیرازی ، امداد خودرو سبلان ، امداد خودرو پیروزی ، امداد خودرو میدان سپاه ، کلیه خدمات امداد خودرو منطقه 7 تهران و… تحت پوشش ما می‌باشند.

سرویس دوره ای خودرو شهید مدنی

اگر در محله نظام آباد و حومه آن زندگی می‌کنید. پیشنهاد میکنیم برای سرویس دوره ای خودرو نظام آباد، خود هر چند وقت یکبار به مکانیکی رستمی واقع در خیابان مدنی جنوبی مراجعه کنید. با اینکار هم از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری می‌کنید و هم در حرکت دچار مشکل نمی‌شوید.

بریا مشاهده سایر خدمات ما وارد صفحه مکانیکی خودرو نظام آباد در سایت امداد رستمی بشوید.

برای سرویس دوره ای خودرو خود در خیابان نظام آباد کافیست به لوکیشن ما مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر از خدمات فنی ما و همچنین برای مشاهده لوکیشن، به صفحه درباره ما سایت امداد رستمی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا
تماس فوری