امداد خودرو شیخ صفی – یدک کش شیخ صفی تهران

امداد خودرو شیخ صفی - امداد رستمی

امداد خودرو شیخ صفی تهران با امداد رستمی – برای درخواست حمل خودرو و ارسال یدک کش شیخ صفی با ما در تماس باشید، امدادرسانی ما بصورت 24 ساعته می‌باشد.

تماس با ما 09392046270

(شماره امداد خودرو شیخ صفی + امداد خودرو مجهز به تعمیرگاه)

امداد خودرو شیخ صفی

خیابان شیخ صفی واقع در منطقه 7 شهر تهران می‌باشد. در صورت بروز ایراد و مشکل فنی در ماشین خود با ما تماس بگیرید تا با حمل خودرو در شیخ صفی آن را به تعمیرگاه اختصاصی ما در نزدیکی همین منطقه منتقل کنیم.

تمامی خدمات امداد خودرو خیابان شیخ صفی تهران پذیرفته می‌شود. در ادامه با ریز خدمات امدادگران رستمی آشنا خواهیم شد.

حمل خودرو شیخ صفی

اگر نیازمند حمل خودرو شیخ صفی تهران هستید ما کسانی هستیم که به شما کمک می‌کنیم. حمل خودرو تصادفی، خودرو لوکس و نمایشگاهی و… پذیرفته می‌شود.

یدک کش شیخ صفی - امداد رستمی

برای درخواست کافیست با دریافت تماس موقعیت دقیق خود را به ما گزارش دهید تا در سریع ترین زمان به خودرو شما خدماترسانی کنیم. همچنین با ارسال لوکیشن خود، به ما در پیدا کردنتان کمک خواهید کرد.

تعمیرگاه ما واقع در خیابان نظام آباد جنوبی می باشد، برای مشاهده بیشتر خدمات ما وارد صفحه تعمیرگاه نظام آباد بشوید.

یدک کش شیخ صفی

در صورت بروز مشکل در خودرویتان که توانایی حرکت را ندارد. پیشنهاد می‌کنیم یک یدک کش شیخ صفی سیار بخواهید، تا از خسارات بیشتر جلوگیری کنید. برای اینکار با شماره های تماس امداد رستمی در ارتباط باشید.

تمامی خودرو های داخلی و خارجی تحت پوشش یدک کش شیخ صفی ما می‌باشد. از این جهت به بهترین یدک کش شیخ صفی تبدیل شده‌ایم.

مکانیک سیار شیخ صفی

یکی از خدمات امداد خودرو شرق تهران ما، مکانیک سیار هست که با حضور سیار در محل مشکلات فنی آن را برطرف می‌کنیم. مکانیک سیار شیخ صفی بصورت 24 ساعته انجام می‌شود.

مکانیک سیار که در محل شما انجام می‌شود شامل تعویض قطعه، عیب یابی و تعمیرات می‌باشد که در صورت نیاز ماشین شما به تعمیرگاه منتقل می‌شود.

امداد باتری شیخ صفی

امداد باتری شیخ صفی - امداد رستمی

اگر وسیله نقلیه شما در خیابان شیخ صفی دچار نقص یا کمبود باتری شده است، نگران نباشید. ما به دلیل حضور در نزدیکی همین محل کلیه خدمات مکانیکی از جمله امداد باتری را انجام می‌دهیم.

قیمت امداد شیخ صفی چگونه است؟

تمامی هزینه های حمل خودرو منصفانه بوده و بر اساس مسافت حمل آن محاسبه می‌شود. و خدمات مکانیکی خودرو طبق تعرفه اتحادیه محاسبه می‌شود. برای استعلام قیمت یک تماس دریافت کنید.

مزایای استفاده از خدمات امداد خیابان شیخ صفی ما:

  • حمل خودرو شیخ صفی در کوتاه ترین زمان ممکن
  • امداد خودرو مجهز به تعمیرگاه
  • دریافت تخفیف برای کاربران سایت برای خدمات امدادرسانی و مکانیکی

سایر مناطق تحت پوشش امداد رستمی شامل امداد خودرو تهرانپارس شهر تهران، امداد خودرو مجیدیه ، خدمات امداد خودرو رسالت و… می‌باشد.

جمع بندی

به انتهای صفحه امداد خودرو شیخ صفی رسیدیم، همانطور که گفته شد تمامی خدمات امدادرسانی شیخ صفی از جمله حمل و یدک کش شیخ صفی، مکانیک سیار شیخ صفی و… در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود. با دریافت یک تماس سریعا خودمون رو میرسونیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری