امداد خودرو انقلاب تهران – یدک کش میدان انقلاب

امداد خودرو انقلاب تهران - امداد رستمی

امداد خودرو انقلاب با تیم امداد خودرو رستمی – امداد خودرو رستمی با حضور فعال در خیابان انقلاب جزو سریع ترین امدادگران این منطقه شده است. برای درخواست یدک کش انقلاب تهران ، با ما یک تماس داشته باشید:

تماس با ما 09392046270

شماره امداد خودرو انقلاب تهران – (فوری و 24 ساعته + مجهز به تعمیرگاه)

امداد خودرو خیابان انقلاب تهران

خیابان انقلاب یکی از خیابان‌های اصلی و پر تردد تهران می‌باشد. در صورت خرابی یا بروز تصادف خودروی خود در این خیابان کافیست با دریافت تماس، از ما یک امداد خودرو خیابان انقلاب درخواست کنید، تا در سریع ترین زمان به شما امدادرسانی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به وارد لینک امداد خودرو تهران سایت امداد رستمی بشوید.

امداد رستمی به دلیل مجهز بودن تعمیرگاه می‌تواند سریعا خودرو شما را به آنجا حمل کند، تا مشکلات خودروی شما برطرف بشود.

یدک کش انقلاب تهران

در صورت نیاز به حمل خودرو در خیابان انقلاب با ما یک تماس داشته باشید. تا در کمترین زمان ممکن به شما خدمات رسانی کنیم. ما از بروزترین تجهیزات برای یدک کش انقلاب استفاده می‌کنیم، تا خودروی شما را با بالاترین کیفیت حمل کنیم.

انواع خودرو تصادفی، نمایشگاهی و صفر تحت پوشش یدک کش خیابان انقلاب ما می‌باشد.

 

یدک کش انقلاب - امداد خودرو رستمی

مکانیک سیار انقلاب

اگر نیازمند یک مکانیک خودرو سیار در انقلاب هستید، ما کسانی هستیم که به شما کمک می‌کنیم. و خدمات فنی خودروی شما را در محل برطرف می‌کنیم. و در صورت نیاز برای عیب یابی دقیق خودرو آن را به تعمیرگاه رستمی در نزدیک همین منطقه حمل می‌کنیم.

برای درخواست مکانیک سیار انقلاب با ما یک تماس داشته باشید، تا با دریافت یک راهنمایی به موقعیت شما اعزام شویم.

امداد باتری خیابان انقلاب

یکی از خدمات مکانیک سیار انقلاب ما، در امداد خودرو رستمی انجام خدمات امداد باتری میدان انقلاب می‌باشد. به دلیل اهمیت داشتن سیستم برق خودرو می‌توانیم از ما درخواست کمک کنید تا با انجام باطری به باطری مشکل آن را برطرف کنیم.

ما بعد از حضور یافتن در موقعیت شما، در صورت نیاز تعمیرات تخصصی، با حمل خودرو خیابان انقلاب آن را به تعمیرگاه اختصاصی، منتقل می‌کنیم.

سوخت رسانی سیار خیابان انقلاب

کمبود بنزین در خیابان مشکلی است که همه ما با آن بر خورده ایم. لگر نیازمند امداد بنزین در محل هستید با یک تماس از ما درخواست کمک کنید. تا در کسری از ثانیه برایتان بنزین ارسال کنیم.

قیمت امداد خودرو خیابان انقلاب

 

مکانیک سیار انقلاب - امداد رستمی

 

تمامی هزینه حمل خودرو در خیابان انقلاب و خدمات مکانیکی طبق تعرفه اتحادیه می‌باشد. و برای کاربران وبسایت تخفیف در نظر گرفته خواهد شد. با حمل خودرو خود به تعمیرگاه از بروز خسارت‌های بیشتر خودروی خود جلوگیری کنید.

ما بصورت شبانه روزی آماده خدمت امداد خودرو شرق تهران هستیم، تا از اتلاف وقت و هزینه های شما کاسته شود. و سایر مناطق تحت پوشش ما شامل امداد خودرو تهرانپارس ، امداد خودرو نارمک ، امداد خودرو امام علی

تماس با ما 09392046270

شماره تماس امداد خودرو میدان انقلاب تهران – (مجهز به تعمیرگاه+همراه با تخفیف)

مزایای امدادرسانی خیابان انقلاب امداد رستمی شامل موارد زیر می‌شود:

  • امداد رسانی خیابان انقلاب بصورت سریع و 24 ساعته
  • امدادرسانی میدان انقلاب + مجهز به تعمیرگاه شخصی
  • دریافت تخفیف ویژه برای کاربران وبسایت

جمع بندی

دریافتید که تمامی خدمات امداد خودرو انقلاب توسط تیم کار آزموده امداد رستمی انجام می‌شود. برای سهولت در امدادرسانی ما به شما لوکیشن خود را در پیامرسان واتساپ برای ما ارسال کنید و با یک تماس درخواست خود را نهایی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری