امداد خودرو اتوبان امام علی – یدک کش امام علی

امداد خودرو اتوبان امام علی تهران - یدک کش امام علی - امداد رستمی

امداد خودرو امام علی – اگر خودروری شما در اتوبان امام علی تهران دچار مشکل و نقص فنی شده نگران نباشید. ما در گروه امداد خودرو رستمی بدلیل حضور فعال در منطقه شرق تهران می‌توانیم سریعا خود را به محل شما برسانیم و با تعمیر در محل مشکل را سریعا برطرف کنیم. در صورت نیاز امداد خودرو اتوبان امام علی با ما در تماس باشید:

تماس با ما 09392046270

امداد خودرو امام علی

امداد خودرو رستمی با بیش از ده سال تجربه در زمینه امدادرسانی و تعمیرات تخصصی انواع خودرو توانسته بهترین عملکرد را به جهت سرعت اعزام امداد خودرو و کیفیت تعمیرات خودرو به عمل بیاورد.

اتوبان امام علی جزو دومین بزرگراه بلند شهر تهران به حساب می‌آید که جنوب تهران را با شمال آن وصل می‌کند. ما در امداد خودرو رستمی به کلیه نقاط اتوبان امام علی امدادرسانی می‌کنیم.

  • امداد خودرو امام علی جنوب
  • امداد خودرو امام علی شمال

همچنین ما به دلیل حضور فعال در منطقه شرق تهران به اقسام نقاط این منطقه خدمات رسانی می‌کنیم. در صورت بروز مشکل یا خرابی خودرو، آرامش خود را حفظ کنید و با دریافت یک تماس با ما یک راهنمایی برای امداد خودرو شرق تهران دریافت کنید:

تماس با ما 09392046270

با یک تماس در اسرع وقت، یک یدک کش و امداد خودرو به ماشین شما خواهیم رساند.

 

امداد خودرو امام علی - امداد خودرو رستمی

خدمات ما در امداد خودرو امام علی:

تیم امدادی رستمی در تلاش است تا همیشه سریعترین امداد خودرو تهران از جمله امداد خودرو امام علی را در اختیار داشته باشد، در ادامه به ریز خدمات ما در این اتوبان خواهیم پرداخت:

یدک کش اتوبان امام علی

در هر نقطه از اتوبان امام علی هستید ما یک یدک کش برای شما اعزام می‌کنیم. تا در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود. کیفیت در انتقال خودرو شما و رضایت مندی شما هدف نهایی ماست. ما با حضور فعال در اتوبان امام علی بصورت 24 ساعته و همه روزه به شما عزیزان خدمت رسانی می‌کنیم. همچنین در صورت نیاز یک خودروبر و یا جرثقیل اتوبان امام علی برای شما می‌فرستیم.

حمل خودرو امام علی

حمل انواع خودرو تصادفی و خودروی صفر کیلومتر(نمایشگاهی) پذیرفته می‌شود. برای درخواست حمل خودرو امام علی با ما یک تماس داشته باشید. با استفاده از خدمات حمل خودرو اتوبان امام علی می‌توانید به هر نقطه از تهران یا تعمیرگاه منتقل شوید. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه‌ی خدماتی امداد خودرو تهران سایت امداد خودرو رستمی مراجعه نمایید.

مکانیک سیار امام علی

ما با ارائه امداد خودرو امام علی همچنین مشکلات فنی خودرو شما را تا حد امکان برطرف می‌کنیم. با مکانیک سیار اتوبان امام علی تمامی مشکلات خود را به ما بسپارید. برخی از مشکلات و نقص‌های خودرو شما در محل تعمیر و برطرف می‌شود، اما برخی نیاز به برسی و رفع تخصصی است که خودرو شما به تعمیرگاه تخصصی رستمی منتقل می‌شود.

پنچرگیری اتوبان امام علی

در اتوبان امام علی تهران اگر دچار پنچری لاستیک خودروی خود شدید و یا نقص در عملکرد چرخ‌ها، می‌توانید با امداد خودرو رستمی در تماس باشید تا سریعا مشکل خودرو شما رسیدگی شود.

سوخت رسانی سیار اتوبان امام علی

ممکن است برای همه ما پیش بیاید که بدلیل فراموشی و ترافیک منطقه تهران دچار کاهش سوخت خودرو خود بشویم و با مشاهده فلاش کمبود بنزین دچار نگرانی بشویم و خودرو خود را به حاشیه اتوبان منتقل کنیم. در این زمان کافیست با امداد خودروی رستمی در تماس باشید تا برای خودرو شما سوخت رسانی بشود و با پرداخت یک هزینه منصفانه، خود را از نگرانی دور کنید.

امداد باتری اتوبان امام علی

 

امداد باتری اتوبان امام علی - امداد رستمی

 

اگر خودرو شما دچار نقص عملکرد برقی شده و یا اگر استارت نمی‌خورد نگران نباشید، با دریافت یک تماس با ما می‌توانید یک امداد باتری در امام علی تهران دریافت کنید. سپس ما با انجام باتری به باتری به خودرو شما، مشکلات را حذف می‌کنیم.

تعویض روغن اتوبان امام علی

اگر فلاش تعویض روغن شما روشن شد و مایل به تویض روغن خود هستید. می‌توانید در کنار دریافت امداد خودرو امام علی برای تعویض روغن سیار خود هم در این منطقه اقدام کنید.

 

امداد خودرو اتوبان امام علی - امداد رستمی

 

قیمت امداد خودرو امام علی

کلیه قیمت‌ها با توجه به مسیر شما تعیین می‌شود و همچنین ما بدلیل حضور فعال در اتوبان امام علی و حمل خودرو شما به تعمیرگاه رستمی، یک تخفیف ویژه برای شما در نظر می‌گیریم.

همچنین ما سایر مناطق تهران را تهتح پوشش امداد رسانی قرار می‌دهیم. که شامل امداد خودرو نارمک ، امداد خودرو تهرانپارس ، امداد خودرو میدان امام حسین ، امداد خودرو نظام آباد ، امداد خودرو خیابان دماوند ، امداد خودرو نارمک ، امداد خودرو سبلان ، امداد خودرو فدک ، امداد خودرو پیروزی ، امداد خودرو بزرگراه صیاد شیرازی ، امداد خودرو خواجه نظام و… می‌شود.

 

یدک کش امام علی - امداد رستمی

 

نحوه ارتباط با امداد خودرو امام علی – امداد خودرو رستمی

اگر نیاز به حمل خودرو و یا بررسی نقص خودروی خود هستید. ما با امداد خودرو شبانه روزی در امام علی در خدمت شما عزیزان هستیم. با دریافت یک تماس با ما و گفتن مشکل و موقعیت خود، سریعا یک یدک کش به محل شما می‌رسانیم.

تماس با ما 09392046270

یک تماس فوری و اعزام یدک کش اتوبان امام علی تهران

1 دیدگاه دربارهٔ «امداد خودرو اتوبان امام علی – یدک کش امام علی»

  1. امیر سلیمانی هستم در اتوبان امام علی جنوبی نزدیک به خیابان دماوند نیاز به بکسل دارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری