امداد خودرو بهشتی – یدک کش بهشتی

امداد خودرو بهشتی - امداد رستمی

کلیه خدمات امداد خودرو بهشتی شهر تهران توسط ما بصورت 24 ساعته و همه روزه انجام می‌شود. امدادگرام ما بصورت فعال در این منطقه حضور دارند، در صورت بروز مشکل در خودرویتان می‌توانید از ما درخواست یدک کش و یا مکانیک سیار بهشتی را داشته باشید.

شماره امداد خودرو بهشتی

تماس با ما 09392046270

امداد خودرو بهشتی تهران

یکی از خیابان‌های مرکزی شهر تهران بهشتی نام دارد که تردد خودروها در این خیابان بالا است. در صورتی که ماشین شما در این منطقه دچار نقص فنی شده و قادر به حرکت نمی‌باشد و یا قصد انتقال خودروی خود را دارید کافیست از ما درخواست امداد خودرو بهشتی را داشته باشید.

 

یدک کش بهشتی - امداد رستمی

 

مزایای امداد خودرو بهشتی

با دریافت خدمات امداد خودرو از امداد رستمی می‌توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • امداد خودروی مجهز به تعمیرگاه اختصاصی
  • خدمات بصورت شبانه روزی ارائه می‌گردد
  • در نظر گرفتن تخفیف برای کاربران سایت

حمل خودرو بهشتی

یکی از رایج ترین خدمات امداد خودرو خیابان بهشتی تهران، انتقال خودروی شما به نزدیک ترین مکانیکی شهر و یا لوکیشن مورد نظرتان است. برای درخواست حمل خودرو بهشتی کافیست همین حالا با ما تماس داشته باشید تا امدادگران ما در اسرع وقت به محل شما حضور پیدا کنند.

مکانیک سیار بهشتی

در صورت خراب شدن خودرویتان پیشنهاد میکنیم در ابتدا مکانیک سیار بهشتی را درخواست کنید. تا خودروی شما در محل عیب یابی و تعمیر بشود، سپس در صورتی که خودرو نیازمند بررسی تخصصی تر بود می‌توانیم خودرویتان را نزدیک ترین مکانیکی و یا مکانیکی رستمی منتقل بکنیم.

برای درخواست تعمیر خودرو در محل با ما تماس بگیرید و ایرادت خودروی خود را به مکانیک متخصص ما گزارش دهید تا در صورت نیاز به تامین قطعه یدکی به لوکیشن شما حضور پیدا کنیم.

یدک کش بهشتی

یکی از انواع خودروهای امداد خودرو شهید بهشتی تیم امداد رستمی، نیسان یدک کش می‌باشد که جزو سریع ترین خودروهای امدادگر محسوب می‌شود. تیم ما به دلیل استقرار فعال در خیابان بهشتی می‌تواند سریع ترین خدمات یدک کش بهشتی تهران را به شما ارائه دهد.

انواع مناطق تحت پوشش امداد رستمی شامل: امداد خودرو رسالت و… می‌باشد.

مکانیک سیار بهشتی - امداد رستمی

 

خودروبر بهشتی

خودروبر بهشتی تهران جزو پر تقاضاترین خدمات امدادرسانی این خیابان می‌باشد چراکه در این منطقه نمایشگاه ماشین های بسیاری وجود دارد که برای نقل و انتقال خودروی خود از خودرو بر استفاده می‌کنند. برای درخواست خودرو بر همین حالا با ما در ارتباط باشید.

جرثقیل سیار بهشتی

جرثقیل سیار بهشتی یکی از انواع خدمات امداد خودرو بهشتی تیم امداد رستمی می‌باشد. در صورتی که خودروی شما معیوب بوده و یا خودروی صفر دارید که نیازمند حمل می‌باشد، جرثقیل سیار یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

امداد باتری بهشتی

یکی از انواع خدمات مکانیک سیار بهشتی که نیاز بسیاری از افراد را برطرف می‌کند، امداد باتری بهشتی است. ما با ارائه خدمات 24 ساعته امدادخودرو بهشتی می‌توانیم تمامی نیاز خودروی شما را برطرف کنیم.

پنچرگیری سیار بهشتی

زمانی که خودرویتان پنچر بشود، حفظ تعادل خوردویتان مشکل می‌شود و لازم است تا سریعا خودرویتان پنچرگیری بشود. ما خدمات پنچرگیری سیار را در خیابان شهید بهشتی برایتان فراهم کرده ایم. برای درخواست همین حالا با ما تماس داشت باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری