امداد خودرو میدان سپاه – یدک کش میدان سپاه تهران

امداد خودرو میدان سپاه - امداد رستمی

در صورت نیاز به امداد خودرو میدان سپاه تهران با امداد خودرو رستمی در تماس باشید. ما با بیش از یک دهه تجربه در زمینه امدادرسانی خودرو و همچنین تعمیرات انواع خودرو تبدیل به بهترین امداد خودرو شرق تهران شده ایم.

تلفن تماس:

تماس با ما 09392046270

شماره امداد خودرو میدان سپاه – (اعزام فوری و 24 ساعته + مجهز به تعمیرگاه)

امداد خودرو میدان سپاه تهران

میدان و خیابان سپاه یکی از معابر اصلی خواجه نصیر و حقوقی در منطقه 7 تهران می‌باشد. اگر در این منطقه نیازمند امداد خودرو میدان سپاه تهران هستید، ما بدلیل حضور فعال در این منطقه می‌توانیم در سریعترین زمان ممکن به شما خدمت کنیم.

امداد خودرو رستمی از بروزترین تجهیزات یدک کش میدان سپاه استفاده می‌کند تا به بهترین نحو خودروی شما را منتقل بکند، امداد خودرو خیابان سپاه ما انواع خدمات امدادرسانی را شامل می‌شود که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

حمل خودرو میدان سپاه

در صورت نیاز به حمل خودرو در میدان سپاه از ما درخواست امدادرسانی کنید. حمل خودرو میدان سپاه تهران، شامل حمل خودروهای تصادفی، ماشین های لوکس و صفر کیلو متر می‌شود. برای درخواست حمل خودرو خیابان سپاه با ما در ارتباط باشید.

تیم امدادی رستمی به دلیل دارا بودن مکانیکی می‌تواند خودروی شما را در صورت نیاز به تعمیرگاه منتقل کند، تا بعد از عیب یابی، تعمیرات خودرو شما انجام بشود.

مکانیک سیار میدان سپاه - امداد رستمی

یدک کش میدان سپاه

یکی از بهترین راه ها برای انتقال خودرو شما به تعمیرگاه و محل حمل، استفاده از یدک کش میدان سپاه ما می‌باشد. یدک کش ما شبانه روزی آماده به خدمت شما عزیزان می‌باشد. برای درخواست یدک کش میدان سپاه تهران ، با ما در تماس باشید.

مکانیک سیار میدان سپاه

همیشه در زمان مشکلات خودرو نیازمند استفاده از حمل خودرو نیستیم. و در شزایط خاص می‌توان خودروی شما را بصورت سیار در محل تعمیر، نمود. برای دریافت راهنمایی و اعزام مکانیک سیار میدان سپاه با ما تماس بگیرید.

انواع خودرو داخلی و خارجی تحت پوشش خدمات مکانیک سیار ما می‌‌باشد. و در صورت نیاز برای عیب یابی دقیق و تعمیرات تخصصی، اتومبیل شما به تعمیرگاه رستمی نزدیک به همین منطقه حمل می‌شود.

تعمیرگاه مجاز ما با نام نظام تکنیک می باشد، برتی مشاهده خدمات فنی وارد صفحه مکانیکی شهید مدنی بشوید.

پنچرگیری سیار میدان سپاه

یکی از خدمات امداد خودرو میدان سپاه ما پنچرگیری سیار می‌باشد که امروزه به دلیل بافت قدیمی خیابان های تهران برای همه ماشین ها مشکلاتی ایجاد می‌کند.

امداد باتری میدان سپاه

امداد باتری میدان سپاه - امداد خودرو رستمی

کلیه خدمات تعویض و نصب باتری خودرو شما در میدان سپاه انجام می‌شود. و کلیه سیستم برقی خودرو را تعمیرات دقیق داریم. جهت استفاده از امداد باتری میدان سپاه ، با ما یک تماس تلفنی برقرار کنید.

نحوه خدمات رسانی امداد خودرو میدان سپاه امداد رستمی

خدمات دهی ما بصورت همه روزه می‌باشد. برای درخواست یک امدادگر با ما در تماس باشید، تا با دریافت یک راهنمایی و اطلاع از مشکل خودرویتان، به محل شما حضور پیدا کنیم.

همچنین با ارسال موقعیت جغرافیایی (لوکیشن) خود در واتساپ به ما در سهولت پیدا کردن خودرویتان کمک کنید. مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو خیابان سپاه امداد رستمی به شرح زیر می‌باشد:

  • امدادرسانی مجهز به یدک کش سیار و تعمیرگاه اختصاصی
  • حمل خودرو میدان پاه بصورت شبانه روزی و سریع
  • دریافت تخفیف، ویژه کاربران وبسایت

سایر مناطق تحت پوشش امدادرسانی ما به شرح زیر می‌باشد:

جمع بندی

به انتهای صفحه امداد خیابان سپاه رسیدین، به طور کلی ما تمام خدمات امدادرسانی ماشین و تعمیرات تخصصی را در میدان سپاه تهران و سایر مناطق تهران انجام خواهیم داد. با دریافت یک تماس تلفنی سریعا به محل شما اعزام می‌شویم تا با یک یدک کش سیار میدان سپاه خودروی شما را بکسل کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری