امداد خودرو شرق تهران – یدک کش شرق تهران

امداد خودرو شرق تهران - امداد رستمی

امدادخودرو شرق تهران – گروه امداد خودرو رستمی با چندین سال تجربه و کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شماست. ما در سریع‌ترین زمان به محل شما اعزام می‌شویم و کلیه خدمات مکانیک سیار شرق تهران را به شما ارائه می‌دهیم.

امداد خودرو شرق تهران

حمل خودروی شما در منطقه شرق تهران در سریعترین زمان و تعمیرات سیار خودرو از جمله خدمات امداد رستمی است. در صورت بروز هر گونه نقص فنی، تصادفات، بروز خرابی، پنچر شدن، استارت نخوردن و… ما حامی تان هستیم. برای دریافت راهنمایی و اعزام یدک کش با ما در تماس باشید:

تماس با ما 09392046270

با یک تماس، خودمون رو سریع میرسونیم.

 

امداد شرق تهران - امداد رستمی
امداد شرق تهران – یدک کش شرق – امداد خودرو رستمی

 

امداد خودرو شرق تهران شامل کلیه مناطق تهرانپارس، دماوند، نارمک، تهران نو، پیروزی، نظام آباد، امام حسین، اتوبان امام علی، جانبازان، ازگل، لویزان، سرخه‌حصار و… می‌باشد. ما به دلیل حضور فعال در منطقه شرق تهران می توانیم در اسرع وقت یک یدک کش در شرق تهران برایتان ارسال کنیم و آن را به تعمیرگاه تخصصی رستمی برسانیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به صفحه‌ی امداد خودرو تهران مراجعه کنید.

لینک مرتبط: صفحه بهترین مکانیکی شرق تهران امداد رستمی

برخی از مهم ترین خدمات ما در امداد خودرو شرق تهران:

یدک کش شرق تهران

در هر لوکیشنی باشید، ما یک یدک کش شرق تهران به موقعیت شما می‌فرستیم. و با توجه به درخواست شما، امکانات و لوازم مورد نیاز را برایتان تامین می‌کنیم. همچنین امداد رسانی ما بصورت 24 ساعته و همه روزه است. امدادرسانی ما شامل افراد مجرب و مکانیک حرفه‌ای هستند تا به مشکلات خودروی شما رسیدگی شود.

خودروبر شرق تهران

در صورت بروز تصادف و خرابی زیاد خودرو شما لازم است تا با خودرو بر شرق تهران خودرویتان را حمل کنیم. استفاده از خودروبر شرق تهران این امکان را به شما می‌دهد تا در هر نقطه از تهران ماشین‌تان را به مکانیک خودرو منتقل بکنید. مکانیکی تخصصی ما واقع در نظام آباد تهران هست برای مشاهده خدمات تعمیرات مکانیکی نظام تکنیک، وارد صفحه‌ی مکانیکی نظام آباد بشوید.

کفی خودروبر شرق تهران

یکی از نکات مهم برای حمل و نقل خودرو استفاده از تجهیزات بروز برای بکسل و حمل خودروی شماست. چرا که امروزه خرید و فروش ماشین نیازمند حمل سیار با امنیت بالا هستش.

جرثقیل خودرو شرق تهران

جرثقیل خودرو شرق تهران جزو خدمات سریع امداد خودرو رستمی می‌باشد. در هر نقطه از شهر تهران که هستید با جرثقیل سیار ، خودروی شما را به لوکیشن مد نظرتان حمل می‌کنیم. امدادخودرو تهران شرق یعنی استفاده از تمامی خدمات امدادرسانی خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن.

مکانیک سیار شرق تهران

 

مکانیک سیار شرق تهران - امداد رستمی

 

همانطور که گفته شد امدادگران ما دارای مهارت مکانیکی و فنی هستند. تا در صورت بروز اختلال و نقص فنی خودرو شما به آن رسیدگی شود. تعمیرگاه رستمی دارنده گواهی تعمیر خودرو می‌باشد. ما با تجربه غنی به همراه دانش بروز آماده خدمت به شما عزیران هستیم. همچنین در صورت نیاز خودرو شما به مرکز خدمات فنی رستمی منتقل می‌شود.

برخی از خدمات ما:

  • بازرسی تخصصی خودرو با مراجعه به تعمیرگاه رستمی
  • مکانیکی و تعمیر انواع خودرو
  • کلیه خدمات جلوبندی و تنظیم ارتفاع
  • عیب یابی و تنظیم موتور خودرو شما با دستگاه دیاگ
  • خدمات شستشوی انژکتور با دستگاه
  • و کلیه خدمات فنی دیگر که مربوط به خودرو شما می‌شود…

دکل خودرو شرق تهران

یکی از خدمات یدک کش شرق تهران شرق برای حمل خودروی شما استفاده از دکل هست. دکل نوعی از جرثقیل سیار است که مجهز به دکل می‌باشد. بکی از کاربردهای اساسی جرثقیل دکل دار ، برای خودروهایی که دارای رکاب با جنس فایبر گلس هست. که آسیب پذیر بوده و نیاز است از این قطعه استفاده کند.

تعویض قطعه شرق تهران

اگر فکر می‌کنید قطعه ای از خودرو شما نیاز به تعویض را دارد، بهتر است در زمان تماس با ما این درخواست را انجام دهید، تا به بهترین نحو ممکن به مشکل خودرو شما رسیدگی شود.

پنچرگیری شرق تهران

اگر لاستیک خودروی شما دچار مشکل یا پنچری شد، اصلا نگران نباشید، برای این مورد هم می‌توانید از ما کمک بگیرید و ما در خدمتیم تا به پنچرگیری خودرو شما در سریع ترین زمان و با بهترین ابزار بپردازیم. اگر در مسیر خود متوجه پنچری خودرو خود شدید، می‌توانید با دریافت یک تماس از خدمات چنچرگیری و تعویض لاستیک امداد خودرو شرق تهران بهره‌مند شوید.

 

پنچرگیری شرق تهران - امداد خودرو رستمی
پنچرگیری شرق تهران – امداد رستمی

سوخت رسانی سیار شرق تهران

ممکن است در شهر شلوغی مثل تهران به مشکل کاهش بنزین بر بخورید. و با علامت فلاش بنزین دچار نگرانی شده باشید. در این صورت اگر پمپ بنزین در نزدیکی شما نباشد به مشکل می‌خورید و در حین مسیر خودرو شما متوقف می‌شود!

برخی افراد برای این منظور خودرو خود را توقف کرده و از دیگر رانندگان تقاضای بنزین می‌کنند که اینکار باعث اتلاف وقت شما می‌شود و معمولا هم بی سود است. پیشنهاد ما این است تا با گروه امداد خودرو رستمی یک تماس داشته باشید و با درخواست بنزین متقاضی یک امداد فوری در شرق تهران باشید. ما بدلیل حضور فعال در مناطق شرق تهران در سریع ترین زمان ممکن یم امدادگر به موقعیت شما اعزام می‌کنیم و فرایند سوخت رسانی سیار را در منطقه شرق تهران را برای شما فراهم می‌کنیم.

امداد باتری شرق تهران

می‌دانید که سیستم برقی ماشین از جمله باتری یکی از مهم ترین بخش ها می‌باشد. باتری خودرو معمولا در اواخر عمر خود دچار اختلال و قطعی می‌شوند و ممکن است در حین مسیر ناگهانی خاموش بشود و یا در جایی که توقف کرده اید استارت نخورد و ماشین روشن نشود!

 

امداد باتری شرق تهران - امداد خودرو رستمی
امداد باطری شرق تهران

 

برای برطرف کردن اینکار کافی است یک تماس با امداد خودرو رستمی داشته باشید تا با ارسال یک امداد خودرو شرق تهران در محل شما حضور یابد و امکان باتری به باتری را با بهترین کیفیت و قیمتی منصفانه برای شما فراهم کند.

تعویض روغن شرق تهران

یکی از موارد مهمی که برای هر ماشینی حائز اهمیت است، برسی روغن خودرو و تعویض آن در بازه های مناسب زمانی است. تعویض روغن، تست دیاگ، سرویس کلیه سنسورهای روغن و… در محل یکی از خدماتی است که امداد شرق تهران گروه امداد رستمی در اختیار شما قرار داده است.

شما عزیزان با دریافت یک تماس می‌توانید در اسرع وقت یک امداد فوری را در شرق تهران دریافت کنید.

قیمت خدمات امداد شرق تهران

گروه ما متشکل از تیم امداد رسانی شرق تهران و خدمات فنی رستمی است. کلیه قیمت ها منصفانه می‌باشد و تخفیف برای عزیزان مراجعه کننده از وبسایت لحاظ می‌شود. برای اینکار کافیست با متخصصان ما در تماس باشید و مشکل پیش آمده خود را به آنها بگویید و دریافت حدودی قیمت را انجام دهید.

خودرو های تحت پوشش خدمات فنی رستمی

متخصصین ما در تعمیرگاه رستمی با داشتن تجربه‌ای غنی به همراه دانش بروز هستند. و کلیه خودرو های داخلی و خارجی را تحت پوشش قرار می‌دهیم. برند هایی مثل: ایران خودرو، پژو، سایپا، mvm، هیوندای، کیا، نیسان،  تویتا، مرسدس، بی ام و، مزدا و… تحت پوشش ما می‌باشد و خودرو شما چه خودرو سنگین باشد و چه سبک و سواری به آن رسیدگی می‌شود.

 

ارتباط با امداد خودرو شرق تهران – امداد رستمی

شما عزیزا به راحتی و با دریافت یک تماس می‌توانید مشکلات خود را به ما بگویید تا یک راهنمایی دریافت کنید. همچنین اگر نیازمند یدک کش در شرق تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا لوکیشن خود را در واتساپ برای ما ارسال نمایید تا هرچه بهتر به شما خدمت رسانی شود.

شماره امداد خودرو شرق تهران :

تماس با ما 09392046270

با یک تماس، خودمون رو سریع میرسونیم.

همچنین امدادرسانی ما شامل مناطق: امداد خودرو اتوبان امام علی ، امداد خودرو تهرانپارس ، امداد خودرو نظام آباد ، امداد خودرو نارمک ، امداد خودرو صیاد شیرازی و… می‌باشد.

دلایل انتخاب امداد خودرو شرق تهران

  1. خدمات دهی سریع: می‌دانیم منطقه شرق تهران بدلیل بافت قدیمی و ترافیک بالای آن نیازمند خدمات دهی و امداد رسانی در اسرع وقت دارد که ما بدلیل حضور فعال در این منطقه، سریعا خدمات دهی می‌کنیم.
  2. وجود تعمیرگاه رسامی در شرق تهران: همانطور که می‌دانید ممکن است خودروی شما دچار نقص فنی شده باشد و قادر به تعمیر در محل نباشد. برای اینکار یدک کش شرق تهران ما خودروی شما را به تعمیرگاه رستمی که در همین منطقه حضور دارد. منتقل می‌کند.
  3. تکمیل بودن امکانات: امدادرسانی ما در منطقه شرق تهران دارای تجهیزات کامل و امکانات یدک کشی دارای استاندارد است تا به سریع ترین حالت به خودرو شما رسیدگی شود.

یدک کش انواع خودرو شرق تهران

انواع خودروهای ایرانی و خارجی تحت پوشش امداد خودرو شرق تهران ما می‌باشد. و حمل خودرو شما بوسیله یدک کش شرق تهران انجام می‌شود که بدون ذره ای آسیب انجام می‌شود.

امداد خودرو شبانه روزی شرق تهران

امداد خودرو رستمی در تمامی مناطق تهران از جمله شرق تهران بصورت 24 ساعته آماده خدمت به شما است. در صورت بروز مشکل در ساعت از روز کافیست با ما در تماس باشید و یک امداد شرق را درخواست کنید.

سرویس دوره ای خودرو شرق تهران

پیشنهاد می کنیم با استفاده از سرویس دوره ای خودرو در شرق تهران، هزینه های خود را به حداقل برسانید. چرا که در زمان خرابی ماشین خود در مسیر دچار از دست رفتن زمان، الزام به پرداخت خرج بیشتر و درخواست یدک کش شرق می‌شوید.

 

سرویس دوره ای شرق تهران - مکانیکی رستمی - امداد رستمی
سرویس دوره ای شرق تهران – مکانیکی نظام تکنیک – امداد رستمی

 

در نظر داشته باشید که با انجام منظم سرویس دوره ای ماشین خود شاهد کارکرد بهتر ماشین خواهید بود. ما در کنار شما هستیم تا به خودروی شما رسیدگی کنیم. برای استفاده از خدمات ما با نازل ترین قیمت با ما در تماس باشید.

سرویس دوره‌ای شرق تهران شامل موارد زیر می باشد:
  • تعویض مایعات خودرو مثل: تعویض روغن، تعویض ضد یخ
  • تعویض انواع فیلتر خودرو مثل: فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر بنزین
  • بررسی سیستم برقی خودرو از جمله باتری، فیوزها و شمع خودرو
  • عیب یابی کلی خودرو و انجام آچار کشی
  • بررسی سیستم تعلیق و جلوبندی

برای انجام مدت زمان سرویس دوره‌ای خودرو شما در شرق تهران با مکانیکی رستمی در تماس باشید، چرا که هر خودرویی بسته به شرایط و برند آن متفاوت است. عموما چکاپ فصلی برای خودروهای تهران رایج می‌باشد.

بهترین مکانیکی شرق تهران

بی شک تعمیرگاه رستمی(خدمات فنی تخصصی ) جزو بهترین مکانیکی شرق تهران می باشد. و کلیه خدمات فنی شامل: جلوبندی خودرو، تنظیم ارتفاع، عیب یابی و همچنین تنظیم موتور با دستگاه دیاگ، کلیه خدمات سرویس اتومبیل و… پذیرفته می شود.

همچنین از مزیت های مکانیکی رستمی داشتن خدمات امدادی از جمله یدک کش شرق تهران که شامل مکانیک سیار شرق تهران و حمل خودرو شرق تهران می‌شود، برای درخواست امداد منطقه شرق تهران با ما در تماس باشید.

کارشناسی خودرو در شرق تهران

با دریافت کارشناسی خودرو خود در محل می‌توانید بدون نیاز به انتقال خودرو آن را به ما بسپارید و با عیب یابی ماشینتان از خرابی و مشکلات آن آگاه شوید. همچنین در صورت نیاز و با نظر مکانیک سیار خودروی شما به مکانیکی رستمی منتقل می‌شود.

انواع مناطق امداد خودرو تهران شرق :

  • امداد خودرو شمال شرق تهران
  • امداد خودرو جنوب شرق تهران

مهمترین دلایل خاموش شدن خودرو

 

یدک کش شرق تهران - امداد رستمی

 

خاموش شدن خودروی شما در حال حرکت و یا در حالت خاموشی، یکی از دردسرهای بزگ برای رانندگان است. حال این سوال پیش می‌آید که چه باید بکنیم؟ چرا خودرو خاموش می‌شود و روشن نمیشود؟ در ادامه به بررسی دلایل خاموش شدن خودرو می‌پردازیم.

1.تمام شدن سوخت برای حرکت

میدانیم که وسایل نقلیه جزو دسته موتورهای احتراقی محسوب می‌شود. و نیازمند دریافت انرژی از طریق بنزین می‌باشد. و هنگام فقدان سوخت در خودرو موجب از کار افتادن موتور و توقف خودرو می‌شود. این را در نظر داشته باشید که همیشه یک سوم باک خودرو باید پر باشد.

2.عدم وجود هوای مورد نیاز پیشرانه

بدیهی است که همه ماده ها برای سوختن نیازمند هوا و دریافت اکسیژن هستند. و در خودرو هم اگر این گاز مهم وجود نداشته باشد، فرایند سوختن شکل نخواهد گرفت. این یعنی اینکه پیشرانه درون‌سوز خودرو وجود نخواهد داشت.

3.تامین نشدن انرژی الکتریسیته مورد نیاز سیستم جرقه زنی

برای راه اندازی موتور احتراقی خودرو، نیازمند انرژی الکتریسیته هستیم. و عامل‌هایی که مانع ارسال جریان الکتریسیته به خودرو می‌شوند، موجب توقف ناگهانی ماشین  و از کار افتادن پیشرانه می‌شود. این عامل‌ها می‌تواند شامل شمع‌ها موتور و کوئل و… باشد که پیشنهاد میکنیم با سرویس دوره‌ای خودرو خود در تعمیرگاه رستمی خیال خود را راحت کنید.

 

مکانیک سیار فوری شرق تهران - امداد رستمی

4.خرابی در سنسورهای اتومبیل

یکی از دلایل دیگر خاموش شدن خودرو نقص فنی در سنسورها می‌باشد. با معیوب بودن سنسورهای خودرو اطلاعات به درستی به کامپیوتر و سیستم خودرو ارسال نمی‌شود و همین سبب خاموش شدن خودرو می‌شود.

با امداد خودرو ایران خودرو شرق تهران امداد رستمی همیشه و هر کجای تهران نیاز خود را برطرف کنید.

همچنین می‌توانید با دریافت یک تماس با ما و دریافت راهنمایی یک یدک کش شرق تهران برای خود درخواست کنید.

5.مشکلات مربوط با دینام و آلترناتور خودرو

با نقص و مشکل در این دو قطعه می‌تواند موجب عدم برق رسانی به سیستم خودروی شما بشود.

6.خرابی در کویل و رله دوبل

با نقص در کویل خودرو شما موجب عدم برق رسانی در شمع ها می‌شود و این یعنی هیچ جرقه ای درون سیلندر رخ نخواهد داد، و خودرو روشن می‌شود و یا در حرکت خاموش می‌شود

همچنین رله دوبل وظیفه توزیع برق در سنسورها و عمل‌گرهای دیگر می‌شود. و باعث از کار افتادن خودرو می‌شود. همچنین با خرابی آن چراغ چک پشت آمپر ماشین روشن نخواهد شد.

اگر در طول مسیر دچار نقص و خرابی خودرو شدید. با ما در تماس باشید و یک امداد خودرو شرق تهران درخواست کنید.

7.خراب شدن پمپ بنزین و یا سوختن فیوز آن

پمپ بنزین خودرو برای ارسال سوخت از باک به محفظه سیلندر است. و با دچار خرابی آن، دیگر سوخت‌رسانی به درون موتور اتومبیل راه نخواهد یافت و باعث توقف ماشین می‌شود.

علت خاموش شدن خودرو در حین حرکت

  • بالا رفتن دمای موتور و ماشین
  • پاره شدن تسمه دینام
  • فقدان یا کم بودن روغن موتور
  • فعال شدن سوئیچ اینرسی
  • مشکلات یزقی خودرو
  • کثیفی استپر موتور
  • شل بودن پیچ‌های موتور اتومبیل
  • مسدودیت در مبدل کاتالیزور

با امداد خودرو رستمی کلیه مشکلات خودروی خود را حل کنید. در صورت بروز هرگونه اختلال در خودرو و مشکلات این چنینی می‌توانید با مکانیک سیار شرق تهران ما تمامی مشکلات خود را حل کنید.

تمامی خودروهای داخلی و خارجی جزو خدمات امداد خودرو شبانه روزی شرق تهران تیم امداد خودرو رستمی می‌شود. و خودروهای سایپا که تعداد زیادی در ایران دارد شامل امداد خودرو سایپا شرق تهران می شود.

 

امداد شرق تهران فوری - امداد رستمی

 

تلفن امداد خودرو شرق تهران:

تماس با ما 09392046270

برای دریافت امداد شرق تهران بصورت فوری، با ما در تماس باشید.

7 در مورد “امداد خودرو شرق تهران – یدک کش شرق تهران”

    1. آدرس تعمیرگاه رستمی :
      خیایان شهید مدنی جنوبی، روبه روی تیراژه2 ، پلاک 355
      همچنین در پایین همین صفحه لوکیشن ما گذاشته شده

    1. بله، یکی از خدمات ما در امداد رستمی، حمل خودرو شرق تهران است که در کوتاه ترین زمان انجام می‌شود.
      برای درخواست با ما در تماس باشید

  1. محمد حسین

    در منطقه شرقی تهران نیازمند یک امداد خودرو برای بکسل یک تویتا هایلوکس هستیم

  2. شما با نمایندگی های خودرو همکاری دارین؟ برای خدمات یدک کش شرق تهران و حمل خودرو صفر کیلومتر میخواستیم

    1. بله با نمایندگی ها قرارداد داریم با این کار هماهنگی برای حمل خودرو شرق تهران راحت تر میشه براتون و تخفیف ویژه دریافت میکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا
تماس فوری