امداد خودرو تهران سیار بصورت فوری

امداد خودرو تهران - امداد رستمی

امداد خودرو تهران بصورت شبانه روزی و همه روزه توسط مجموعه ما انجام می‌شود. برای درخواست یدک کش و مکانیک سیار تهران همین حالا با ما تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن برای خدمت رسانی به لوکیشن شما حضور پیدا کنیم.

شماره امداد خودرو تهران

تماس با ما 09392046270

خدمات امداد خودرو تهران سیار

شهر تهران یکی از پرترافیک ترین شهر های ایران می‌باشد و به همین جهت تردد بالای خودروها باعث بروز تصادف و یا نقص فنی در خودروها می‌شود. در صورت بروز تصادف و نقص فنی برای خودرویتان کافیست از ما امداد خودرو شهر تهران درخواست کنید. در هر نقطه از شهر تهران باشید در سریعترین زمان به لوکیشن شما حضور پیدا خواهیم کرد.

 

 

مزایای امداد خودرو تهران شهر

امداد خودروی رستمی دارای مزایای منحصر به فردی می‌باشد تا تنها انتخاب شما برای دریافت خدمات خودروی و امدادی باشد. مهمترین مزایای ما به شرح زیر است:

  • امداد خودروی مجهز به تعمیرگاه اختصاصی
  • خدمات 24 ساعته و همه روزه حتی در روزهای تعطیل
  • در نظر گرفتن تخفیف ویژه‌ی کاربران سایت
  • دارنده مجوز کسب تعمیرات خودرو و امداد خودرو

مکانیک سیار تهران

مجموعه امداد رستمی با تجربه غنی خود و همچنین با استفاده از کارکنان متخصص و بروز تمامی خودروهای داخلی، خارجی و چینی را می‌توانند سرویس بکنند. اغلب مواقع ایرادات خودروی شما با بررسی و تعمیر در محل برطرف می‌شود.

جهت درخواست مکانیک سیار تهران همین حالا با ما در تماس باشید و یک مشاوره دریافت کنید. تا امدادگران ما با تامین قطعه یدکی مورد نیازتان به محل اعزام شوند.

شماره امداد خودرو تهران

تماس با ما 09392046270

حمل خودرو تهران

یکی از خدمات امدادخودرو تهران که جزو پر تقاضا ترین آن می‌باشد. جابه جایی و حمل انواع خودروی داخلی و خارجی است. در زمانی که خودروی شما قادر به تعمیر در محل نباشد و یا دچار تصادف شدید شده باشد، لازم است تا خودروی شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل کنیم.

 

شماره امداد خودرو تهران - امداد رستمی

 

برای درخواست حمل خودرو تهران همین حالا با ما در تماس باشید. همچنین می‌توانید با ارسال لوکیشن خود در واتساپ برای ما به تسریع روند پیدا کردن خودرویتان کمک کنید.

یدک کش تهران

یکی از انواع خودروهای ما برای بکسل گیری و حمل خودرو در تهران، نیسان یدک کش تهران می‌باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و در سریعترین زمان ممکن خودرویتان را به مقصد مد نظرتان منتقل می‌کند. تیم ما سریعترین امداد خودرو شهر در تهران را به شما ارائه می‌دهد.

جرثقیل سیار تهران

در خودروهای امدادگر ما از بروزترین تجهیزات امدادرسانی استفادده می‌شود تا خودروی شما با حفظ امنیت کامل و بدون هیچ گونه آسیبی به مقصد منتقل شود. با ما تماس بگیرید تا با توجه به نوع استفاده و شرایط خودروی مورد مورد استفاده برای امدادرسانی برایتان ارسال شود.

خودروبر تهران

بدون شک خودرو بر تهران یکی از بهترین گزینه ها جهت حمل خودرو در تهران می‌باشد. انواع خودروی تصادفی، معیوب، صفر، کارکرده و… تحت پوشش خدمات مجموعه امداد رستمی می‌باشد.

 

امداد خودرو شهر تهران - امداد رستمی

 

امداد باتری تهران

یکی از مهم ترین بخش های هر خودرو سیستم برقی آن است. چرا که در صورت بروز نقص ممکن است خودرویتان به خوبی حرکت نکند و حتی استارت نخورد، شما می‌توانید خدمات باتری به باتری عیب یابی، تعمیر و تعویض باتری خود را از ما دریافت کنید. جهت درخواست امداد باتری تهران همین حالا با ما در ارتباط باشید.

پنچرگیری سیار تهران

مکانیک سیار شهر تهران شامل هر گونه تعمیر و عیب یابی خودروی شما در محل می‌شود که یکی از آنها پنچرگیری تهران است. کلیه خدمات امدادرسانی ما 24 ساعته می‌باشد با ما در تمسا باشید تا در کسری از زمان به خودروی شما رسیدگی کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری