امداد خودرو نارمک – یدک کش نارمک

امداد خودرو نارمک - یدک کش نارمک تهران - امداد رستمی

امداد خودرو نارمک بصورت فوری – امداد خودرو رستمی با بیش از ده سال تجربه کاری جزو معتبر ترین امداد خودرو در تهران می‌باشد. همچنین کلیه خدمات امدادی نارمک و ارسال یدک کش نارمک را در سریع ترین زمان انجام می‌دهیم.

برای هماهنگی و مشاوره با ما تماس بگیرید:

شماره امداد خودرو نارمک:

تماس با ما 09392046270

امداد خودرو نارمک

نارمک یکی از مناطق شمال شرق تهران می‌باشد، که شامل امداد خودرو شرق تهران گروه امداد رستمی می‌شود. تیم امدادی ما بدیل مستقر داشتن در این مناطق از جمله نارمک تهران، جزو سریع ترین و بهترین امداد خودرو نارمک می‌باشد.

کلیه خدمات امدادی که در ادامه به آنها می‌پردازیم بصورت شبانه روزی و همه روزه می‌باشد، همچنین علاوه بر امدادرسانی نارمک کلیه خدمات مربوط به مکانیکی خودرو نیز توسط تعمیرگاه رستمی پذیرفته می‌شود.

یدک کش نارمک

در صورت تصادف خودرو شما و یا بروز هر گونی خرابی لازم است تا یک یدک کش نارمک تهران از ما درخواست کنید تا در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شود. سرعت انجام و کیفیت حمل خودرو شما در نارمک برای ما از همه چیز مهم‌تر است.

یدک کش نارمک - امداد رستمی
یدک کش نارمک – امداد رستمی

برای دریافت راهنمایی و درخواست یدک کش منطقه نارمک با ما در تماس باشید.

مکانیک سیار نارمک

همچنین ما بدلیل داشتن مکانیک خودرو می‌توانیم کلیه خدمات مربوط به مکانیک سیار نارمک را برای شما عزیزان انجام دهیم. و در صورت نیاز آن را به تعمیرگاه رستمی در نزدیکی همین منطقه منتقل می‌کنیم.

امداد باتری نارمک تهران

می‌دانیم که یکی از مهم ترین عناصر ماشین، سیستم برق و باتری آن می‌باشد. و در صورت خرابی آن و همچنین استارت نخوردن، آن را به با ما بسپارید و از امداد باتری نارمک تهران استفاده نمایید.

ما با امداد نارمک تهران به محل شما حضور یافته و بعد از عیب یابی به انجام باتری به باتری می‌پردازیم، و در صورت نیاز برای تعویض باتری آن را خدمات فنی رستمی منتقل می‌کنیم.

امداد باتری نارمک - امداد نارمک - امداد رستمی
امداد باتری نارمک – امداد رستمی

سوخت رسانی سیار نارمک

احتمالا شما هم دچار کمبود بنزین در مسیر خود شده‌اید، در صورت بروز مشکل و مشاهده فلاشر بنزین، اتومبیل خود را به کناره خیابان منتقل کنید تا سریعا با دریافت امداد خودرو نارمک، کار سوخت رسانی سیار را در نارمک انجام بدهیم.

ارتباط با برای درخواست امداد نارمک تهران

ما به دو صورت یکی با دریافت تماس و دومی بصورت آنلاین و از طریق واتساپ که سریعا بعد از ارسال لوکیشن خود در نارمک به منطقه شما نیرو اعزام می‌کنیم. همچنین برای کاربران سایت تخفیف ویژه هم برای امدادرسانی و هم برای تعمیرات خودرو در نظر گرفته می‌شود.

شماره امداد نارمک تهران:

تماس با ما 09392046270

سایر مناطق تحت پوشش امداد خودرو رستمی:

امداد خودرو امام علی ، امداد خودرو نظام آباد ، امداد خودرو بزرگراه صیاد شیرازی ، امداد خودرو میدان سپاه ، یدک کش خیابان دماوند ، امداد خودرو پیروزی ، امداد خودرو تهرانپارس ، امداد خودرو میدان امام حسین ، امداد خودرو سبلان و… نیز مانند امداد خودرو نارمک در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

مزایای استفاده از امداد نارمک تهران

بی شک  ما در گروه امداد رستمی بهترین امداد خودرو منطقه نارمک تهران می‌باشیم چرا که در نزدیکی این محل دارای تعمیرگاه تخصصی هستیم و می‌توانیم به بهترین شکل به شما  خدمات رسانی کنیم.

 

امداد خودرو نارمک - امداد رستمی

مزیای امدادخودرو نارمک شامل موارد زیر می‌شود:

  • امدادرسانی نارمک در کوتاه ترین زمان بدلیل استقرار فعال ما در این منطقه
  • دارای یدک کش و امداد مکانیک خودرو
  • دریافت تخفیف ویژه برای کاربران سایت

2 دیدگاه دربارهٔ «امداد خودرو نارمک – یدک کش نارمک»

    1. بله تا حد امکان خودروی شما رو عیب یابی و سرویس میکنیم و در صورت نیاز آن را به تعمیرگاه اختصاصی امداد رستمی منتقل میکنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری