امداد خودرو مطهری تهران – یدک کش مطهری

امداد خودرو مطهری - امداد رستمی

کلیه خدمات امداد خودرو مطهری شهر تهران توسط امداد خودرو رستمی پذیرفته می‌شود. تیم ما بدلیل حضور فعال در خیابان مطهری خدمات را بصورت 24 ساعت و همه روزه ارائه می‌دهد. جهت درخواست یدک کش یا مکانیک سیار مطهری با ما در تماس باشید.

شماره امداد خودرو مطهری

تماس با ما 09392046270

امداد خودرو خیابان مطهری تهران

خیابان مطهری یکی از خیابان‌های اصلی شهر تهران می‌باشد که از غرب تهران تا شرق امتداد دارد. این خیابان همیشه با تردد بالا است و امکان تصادف و خرابی خودرو در این منطقه زیاد است. در صورتی که خودروی شما در این منطقه دچار خرابی شده است، می‌توانید از ما درخواست کمک داشته باشید.

تیم امداد رستمی با بیش از یک دهه سابقه درخشان خود می‌تواند با کیفیت ترین خدمات امداد خودرو را به شما ارائه دهد و در صورت نیاز خودرویتان را به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل کند.

 

امداد خودرو شرق تهران | علت نشتی بنزین

 

مزایای امداد خودرو مطهری

  • امدادخودروی مجهز به تعمیرگاه اختصاصی در نزدیکی این خیابان
  • خدمات شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل
  • دریافت تخفیف برای کاربران وبسایت امداد رستمی
  • امدادگران با تجربه فنی جهت تعمیر خودرو در محل
  • حمل انواع خودرو تصادفی و خودروی نمایشگاهی پذیرفته می‌شود.

مکانیک سیار مطهری

یکی از خدمات امداد خودرو مطهری امداد رستمی، انجام عیب یابی و مکانیک سیار مطهری است. انواع خدمات فنی خودرو از جمله تعمیر، تعویض قطعه، امداد باتری، پنچرگیری و… توسط تیم ما انجام می‌شود. برای درخواست مکانیک سیار همین حالا با ما تماس برقرار کنید و مشکلات خودروی خود را به ما بگویید تا در صورت نیاز با تامین قطعه مورد نیاز به لوکیشن شما حضور پیدا کنیم.

 

یدک کش مطهری - امداد رستمی

 

حمل خودرو مطهری

حمل خودرو مطهری با انواع خودروی امدادگر توسط امداد رستمی انجام می‌شود. هدف اصلی ما ارائه خدمات سریع و با کیفیت بالا است. هنگامی که خودرویتان در منطقه مطهری قادر به حرکت نبود لازم است تا آن را به نزدیک ترین مکانیکی و یا لوکیشن مورد نظر منتقل کنیم.

یدک کش مطهری

همکاران ما بصورت 24 ساعته در خیابان مطهری حضور داشته و می‌توانند با یدک کش مطهری به خودروی شما رسیدگی کنند. ما از بهترین تجهیزات برای خودروهای امدادگرمان استفاده می‌کنیم تا خودروی شما به بهترین نحو ممکن منتقل شود.

لینک پیشنهادی: امداد خودرو تهرانپارس و خدمات امداد خودرو بهشتی

خودروبر مطهری

خودروبر مطهری تهران از محبوب ترین خودروهای امداد خودرو مطهری می‌باشد چرا که خودروی آسیب دیده شما بدون هیچ گونه تماس بر روی خودرو بر سوار شده و آماده برای حمل می‌شود. جهت درخواست برای حمل خودرو مطهری کافیههمین حالا با ما تماس داشته باشید.

 

مکانیک سیار مطهری - امداد رستمی

 

جرثقیل سیار مطهری

امدادگران ما با توجه به نیاز شما خودروی مورد نیاز را برای حمل خودرو را انتخاب می‌کنند. نیسان جرثقیل سیار مطهری می‌تواند خودروهای سنگین و تصادفی را به خوبی انتقال دهند. پیشنهاد میکنیم جهت ارتباط راحت تر و سریعتر لوکیشن خود را برای ما در واتساپ ارسال کنید و یا موقعیت دقیق خود را در مطهری به ما اعلام کنید.

امداد باتری مطهری

یکی از خدمات مکانیک سیار مطهری شهر تهران ما تعمیر سیستم برقی خودرو شما می‌باشد. کارشناسان ما به بررسی و عیب یابی خودروی شما آن را تعمیر کرده و در صورت نیاز آن را به نزدیک‌ترین مکانیکی منتقل می‌کنند. ما سریعترین خدمات امداد باتری مطهری را به شما ارائه می‌دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری