امداد خودرو رسالت – یدک کش رسالت

امداد خودرو رسالت و یدک کش رسالت - امداد خودرو رستمی

امداد خودرو رسالت یکی از انواع مناطق امداد خودرو شرق تهران می‌باشد. تیم امداد خودرو رستمی بصورت 24 ساعته و در اسرع وقت انواع خدمات امدادی از جمله حمل خودرو رسالت و مکانیک سیار رسالت را ارائه می‌دهد.

تماس با ما 09392046270

شماره امدادخودرو رسالت – 24 ساعته و فوری

امداد خودرو رسالت

در صورت خرابی خودرویتان در رسالت کافیه از ما درخواست امداد خودرو رسالت بکنین. تیم فعال ما با حضور در محل شما در حد امکان مشکل را برطرف می‌کند و در صورت نیاز خودرو را به نزدیک ترین مکانیکی محل حمل می‌کند. امداد رسالت شامل موارد زیر می‌شود:

  1. امداد خودرو بزرگراه رسالت تهران
  2. امداد خودرو میدان رسالت
  3. امداد خودرو تونل رسالت

از مزیت های امداد خودرو رستمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امدادخودروی مجهز به تعمیرگاه اختصاصی (نظام تکنیک)
  • خدمات شبانه روزی امداد خودرو با دانش فنی انواع خودرو
  • در نظر گرفتن تخفیف برای کاربران وبسایت امداد رستمی

حمل خودرو رسالت

حمل انواع خودرو نمایشگاهی(صفر کیلومتر) و خودرو تصادفی با بروزترین تجهیزات روز انجام می‌شود. برای درخواست خمل خودرو رسالت تهران کافیه با ما یک تماس داشته باشید تا در اسرع وقت به لوکیشن شما برسیم.

تمام تلاش امدادخودرو رستمی رضایت مندی شما و خدمات رسانی تخصصی و به موقع برای شماست. حمل خودرو در رسالت با بالاترین کیفیت انجام می‌شود تا کمترین آسیب به خودرو شما وارد نشود.

 

حمل خودرو رسالت - خودروبر رسالت - یدک کش رسالت - امداد رستمی

یدک کش رسالت

برای حمل و بکسل خودرو از انواع ماشین برای حمل استفاده می‌شود، یکی از سریعترین امدادرسان‌ها یدک کش رسالت است. یدک کش خودروها دونوع را شامل می‌شود یکی دکل دار و دیگری از نوع چرخگیر می‌باشد. هر کدام بسته به شرایط مختلف کاربرد بیشتری دارد.

امداد خودرو رستمی با دارا بودن بیش از 12 سال در زمینه مکانیک خودرو و امدادگری هر دو نوع یدک کش را دارا می‌باشد. برای در خواست یدک کش رسالت در لوکیشن شما کافیه با شماره های ما ارتباط برقرار کنید.

تماس با ما 09392046270

خودروبر رسالت

امداد خودرو رسالت تهران امداد رستمی شامل بهترین خودروبر رسالت تهران است. برای درخواست این مورد حتما از امدادگر درخواست خودرو بر میدان رسالت تهران را بکنین. بی شک تمیز ترین حالت حمل خودرو از این نوع می‌باشد.

جرثقیل سیار رسالت هم میتونه گزینه خوبی برای ماشین های نسبتا سنگین باشه، چرا که نیازمند نیرو محرکه قوی تری داره نسبت به نیسان جرثقیل برای حمل خودرو در محل.

لینک مرتبط: سایر مناطق امداد خودرو معلم و…

مکانیک سیار رسالت

همیشه نیازمند به حمل خودرو در منطقه رسالت نیست، چراکه اغلب مواقع با تعمیر جزئی خودرو می‌توان مشکل را تا حد زیادی برطرف کرد. برای کارشناسی و تعمیر سیار در محل کافیه از مشاورین ما درخواست کمک کنید.

مکانیک سیار انواع خدمات فنی اتومبیل را شامل می‌شود، تعمیرکار سیار خودرو در رسالت نیز بصورت شبانه روزی پاسخگوی نیاز شما متقاضیان می‌باشد.

 

مکانیک سیار رسالت و امداد باتری رسالت تهران - امداد رستمی

امداد باتری رسالت

خدمات سیار باتری به باتری توسط تیم فنی نظان تکنیک در محل شما انجام می‌شود. امداد باتری رسالت تهران از پر تقاضاترین خدمات مکانیک سیار خودرو در رسالت می‌باشد.

مکانیکی رسالت

تمام خدمات عیب یابی و مکانیکی خودرو بوسیله تعمیرگاه انحصاری ما با نام نظام تکنیک پذیرفته می‌شود. مکانیکی رستمی دارای بروزترین تجهیزات فنی از جمله جک هیدرولیک می‌باشد.

سرویس خودرو در رسالت

از مهمترین کارها برای حفظ سلامت خودروها انجام سرویس تخصصی خودرو هستش تا هم طول عمر متوسط قطعات ماشین بالا بمونه و هم نیازی به مکانیک سیار و حمل خودرو در محل نیست.

با سرویس دوره ای خودرو می‌تونی تضمین یک سفر مطمئن رو داشته باشید. همچنین سرویس دوره ای برای خودروهای لوکس امروزی به یک نیاز اساسی تبدیل شده. برای مراجعه حضوری می‌تونین از آدرس و لوکیشن درج شده در پایین همین صفحه استفاده کنین.

کلام آخر

در آخر بگوییم که به عنوان مکانیک سیار رسالت تهران می‌تونین روی تجربه ما حسبا باز کنین و در صورت نیاز به حمل و خدمات امداد خودرو رسالت کافیه همین الان با شماره های زیر در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا
تماس فوری