امداد خودرو تهرانپارس – یدک کش تهرانپارس

امداد خودرو تهرانپارس - یدک کش تهرانپارس - امداد رستمی

امداد خودرو تهرانپارس با امداد خودرو رستمی – اگر خودروی شما در منطقه تهرانپارس دچار مشکل و نقص فنی شده، نگران نباشید ما بدلیل حضور فعال در شرق تهران بصورت 24 ساعته به شما خدمات رسانی می‌کنیم. برای دریافت راهنمایی و و ارسال یدک کش در تهرانپارس با تماس بگیرید:

شماره امداد خودرو تهرانپارس :

تماس با ما 09392046270

امداد خودرو تهرانپارس

محله تهرانپارس از ابتدای خیابان دماوند شروع می‌شود و تا اتوبان زین‌الدین امتداد دارد. همچنین از سمت شرق تهران و از بلوار شاهد تا بزرگراه شهید باقری امتداد دارد. با دریافت تماس با ما و اعزام یدک کش تهرانپارس سریعا به موقعیت شما حضور پیدا می‌کنیم و آن را به نزدیک ترین مکانیکی محل منتقل می‌کنیم.

همچنین کلیه خدمات امدادرسانی که در ادامه به آنها می‌پردازیم شامل خدمات ما می‌باشد، امداد خودرو تهرانپارس یکی از خدمات امداد خودرو شرق تهران ما می‌باشد.

 

یدک کش تهرانپارس - امداد رستمی
یدک کش تهرانپارس- امداد تهرانپارس فوری – امداد خودرو رستمی

یدک کش تهرانپارس

در صورت خرابی و مشکل جدی در خودروی شما لازم است تا با ارسال یدک کش تهرانپارس آن را به تعمیرگاه رستمی منتقل کنیم، تا خودروی شما تعمیر شود. جهت درخواست یدک کش با ما در تماس باشید.

همچنین حمل خودرو تهرانپارس که بوسیله یدک کش سیار انجام می‌شود شامل خودروهای نمایشگاهی و صفر کیلومتر نیز می‌باشد.

مکانیک سیار تهرانپارس

ما در امدادرسانی منطقه تهرانپارس خودروی شما تا حد امکان نقص فنی خودروی شما را برطرف می‌کنیم. و در صورت نیاز خودروی شما را به تعمیرگاه تخصصی رستمی منتقل می‌کنیم. تا به خودوری شما با بهترین کیفیت و دقت رسیدگی شود.

با مکانیک سیار تهرانپارس کلیه خدمات مکانیکی خودرو شامل جلوبندی، عیب یابی و تعمیرات موتور و گیربکس، تنظیم ارتفاع و… با بالاترین تخصص انجام می‌دهیم. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر برای خدمات رسانی ما به صفحه خدمات امداد خودرو تهران مجموعه ما مراجعه کنید.

انواع خودروی داخلی و خارجی تحت پوشش خدمات امدادرسانی ما می‌شود که پر تقاضاترین آن شامل امداد خودرو بنز در تهرانپارس می‌باشد.

امداد باتری تهرانپارس

اگر در حین مسیر ماشین شما دچار خاموشی یا اختلال در سیستم برقی شد. لازم است خودرو خود را به کناره خیابان منتقل کنید و با دریافت کمک از ما یک امداد باتری در تهرانپارس درخواست کنید. برای اینکار با شماره زیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت به اتومبیل شما رسیدگی شود و باتری به باتری را برای شارژ باتری خودرو شما انجام دهیم.

 

مکانیک سیار تهرانپارس - امداد خودرو رستمی
مکانیک سیار تهرانپارس – امداد خودرو رستمی

 

شماره امداد تهرانپارس :

تماس با ما 09392046270

به امداد تهرانپارس نیاز دارید؟ امداد رستمی در کنار شماست.

همچنین اگر سیستم برق خودروی شما دچار مشکل شد ما تعمیرات و بررسی این کار را با دقت بالا و بهترین کیفیت برای شما انجام می‌دهیم.

پنچرگیری تهرانپارس

خیابان‌های منطقه تهرانپارس بدلیل بافت ضعیف و تردد بالای خودرو می‌تواند خودروی شما را آسیب پذیر بکند. پنچری ماشین هم یکی از مشکلات رایج در خودروها است. در صورت بروز پنچری و نقص در چرخ خودروی خود با دریافت یک تماس از ما درخواست امداد تهرانپارس بکنید.

سوخت رسانی سیار تهرانپارس

ممکن است در طول مسیر خود دچار کمبود بنزین بشوید، و مسیر شما تا نزدیکترین پمپ بنزین کمی دور باشد. برای سوخت رسانی سیار و فوری نیز می‌توانید با امداد خودرو تهرانپارس در تماس باشید و نیاز خود را برطرف کنید.

 

امداد خودرو تهرانپارس - امداد رستمی

 

تعویض روغن در تهرانپارس

یکی از خدمات ما به شما عزیزان انجام تعویض روغن و بررسی آنها است. اگر در حین جاده احساس کردید که نیاز به تعویض روغن، ضد یخ و ضد جوش کردید ما سریعا به محل شما حاضر می‌شویم و با استفاده از محلول‌های معتبر، آن را جایگزین خودرو شما می‌کنیم.

تعویض قطعه در محل تهرانپارس

ممکن است در حین مسیر قطعه از خودرو شما نیازمند به تعویض باشد. برای اینکارهم می‌توانید با ما در تماس باشید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

خدمات امداد تهرانپارس

ما آماده برای خدمات رسانی و اعزام یدک کش به تهرانپارس هستیم. نیروهای ما بصورت شبانه روزی و فعال در این مناطق حضور دارند و با تماس شما بصورت فوق سریع خود را به لوکیشن شما می‌رسانند. جهت تماس با شماره های ما در در ارتباط باشید.

 

امداد تهرانپارس - امداد رستمی

 

برخی از خدمات مهم ما:

  • امداد خودرو تهرانپارس و ارائه کلیه خدمات مربوطه اعم از تعمیر در محل
  • حمل خودرو شما به تعمیرگاه رستمی (نزدیک محله تهرانپارس)
  • دقت در انتقال خودرو شما به جهت جلوگیری از خرابی و یا آسیب بیشتر
  • برسی خودرو شما و نظارت بر کیفیت یدک کش برای حمل به موقعیتی امن

قیمت امداد خودرو تهرانپارس

تمامی قیمت های امدادرسانی تهرانپارس بر اساس مسافت حمل خودرو تهرانپارس محاسبه می‌شود. و کلیه قیمت‌ها برای کاربران وبسایت تخفیف دارد. همچنین برای خدمات مکانیکی خودرو طبق قیمت اتحادیه محاسبه می‌شود.

نحوه ارائه خدمات امداد خودرو تهرانپارس

تیم کار آزموده امداد رستمی با استقرار در منطقه تهرانپارس توانته جو بهترین امدادگرهای تهرانپارس بشود. نحوه خدمات رسانی ما بصورت تلفنی می‌باشد که بعد از دریافت یک راهنمایی برایتان یک امداد خودرو تهرانپارس اعزام میکنیم.

و برای سهولت ما بهتر است از طریق واتساپ لوکیشن خود را برای ما ارسال کنید، تا سریعا به محل شما حضور پیدا کنیم. سریع ترین یدک کش خودرو تهرانپارس را با امداد رستمی تجربه کنید.

مزایای استفاده از امداد خودرو تهرانپارس ما:
  • امدادرسانی فوری و شبانه روزی در تهرانپارس
  • امدادرسانی مجهز به تعمیرگاه اختصاصی
  • دریافت تخفیف ویژه برای کاربران وبسایت امداد رستمی

همچنین امداد خودرو رستمی کلیه مناطق تهران را تحت پوشش قرار می‌دهد. و با نیروی متخصص خدمات فنی نیاز شما را به بهترین نحو برطرف می‌کند. مناطقی از جمله: امداد خودرو امام علی ، امداد خودرو نارمک ، امداد خودرو خیابان دماوند ، امداد خودرو نظام آباد ، امداد خودرو صیاد شیرازی و… تحت پوشش امدادرسانی ما می‌باشد.

صرفه جویی در تهرانپارس با امداد رستمی

بهتر است بدانید که امداد خودرویی برای شما مناسب است که در نزدیک ترین موقعیت به شما باشد و همچنین شما را به تعمیرگاه نزدیک محل برساند. ما با تجربه غنی و دانش بروز و همچنین دارنده گواهی تعمیرات انواع خودرو می‌توانیم به بهترین شکل ممکن به شما خدمت کنیم. چراکه با اینکار هزینه‌های شما کاهش می‌یابد. و برای بخش تعمیرات خودروی خود تخفیف ویژه دریافت خواهید کرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «امداد خودرو تهرانپارس – یدک کش تهرانپارس»

  1. برای امداد خودور تهرانپارس با نمایشگاه های خودرو همکاری میکنید؟ برای حمل ماشین

    1. بله، با نمایشگاه‌های ماشین تهران همکاری میکنیم و با اینکار تخفیف ویژه برای شما تعلق گرفته میشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری