امداد خودرو شریعتی تهران

امداد خودرو شریعتی - امداد رستمی

امداد خودرو شریعتی تهران با تیم امداد رستمی – در صورت نیاز به حمل خودرو شریعتی و درخواست یدک کش شریعتی با ما یک تماس داشته باشید، همچنین تمامی خدمات مکانیک سیار خیابان شریعتی بصورت تخصصی پذیرفته می‌شود.

تماس با ما 09392046270

شماره امداد خودرو شریعتی تهران (اعزام فوری)

امداد خودرو شریعتی

خیابان شریعتی تهران یکی از معابر اصلی، واقع در مرکز تهران است. اگر نیازمند امداد خودرو خیابان شریعتی هستید، همین حالا با ما تماس داشته باشید تا در سریع ترین زمان، به لوکیشن شما حضور یابیم.

 

یدک کش شریعتی | حمل خودرو شریعتی - امداد رستمی

 

ما در امداد خودرو رستمی به دلیل حضور فعال در تهران به سریع ترین امداد خودرو منطقه تبدیل شده‌ایم. در صورت بروز خرابی ماشین خود با ما یک تماس داشته باشید، تا با حضور در موقعیت شما در خیابان شریعتی به خودرویتان رسیدگی کنیم. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ما به صفحه امداد شرق تهران مراجعه کنید.

یدک کش شریعتی تهران

یکی از خدمات امدادرسانی مهم ما، یدک کش شریعتی است. در صورت بروز تصادف یا نقص فنی در اتومبیل خود، لازم است تا برای حمل خودروی خود از ما یک یدک کش خیابان شریعتی درخواست کنید تا در اسرع وقت به محل شما حضور یابیم.

ما به دلیل استفاده از بروزترین تجهیزات امدادی برای بکسل خودرو تبدیل به بهترین امداد خودرو شریعتی تهران شده‌ایم. همچنین به دلیل حضور فعال در خیابان شریعتی می‌توانیم در کمترین زمان امدادرسانی کنیم.

حمل خودرو شریعتی

حمل انواع خودرو داخلی و خارجی در خیابان شریعتی پذیرفته می‌شود. برای درخواست حمل خودرو شریعتی پیشنهاد میکنیم از طریق پیام‌رسان واتساپ لوکیشن خود را ارسال کنید تا به راحت ترین شکل شما را پیدا کنیم.

حمل انواع خودروهای لوکس، صفر نمایشگاهی و خودروهای تصادفی خیابان شریعتی با بالاترین کیفیت پذیرفته می‌شود. برای درخواست حمل خودرو خیابان شریعتی همین حالا اقدام کنید.

مکانیک سیار شریعتی

کلیه خدمات تخصصی مکانیک سیار شریعتی تهران بصورت شبانه روزی پذیرفته می‌شود. برای درخواست مکانیکی خودرو در محل شریعتی با ما یک تماس داشته باشید، تا یک راهنمایی برای جلوگیری از خرابی بیشتر خودرو دریافت کنید.

ما تا حد امکان خودرویتان را تعمیر میکنیم و در صورت نیاز به خدمات تخصصی تر آن را به تعمیرگاه خودرو منتقل می‌کنیم. همچنین در پایین همین صفحه لوکیشن تعمیرگاه ما واقع در شرق تهران قرار داده شده است.

 

مکنیک سیار شریعتی - امداد رستمی

امداد باتری شریعتی

می‌دانیم که سیستم برقی خودرو از مهمترین اجزای آن می‌باشد و در صورت خرابی آن حتی استارت خودرو هم به خوبی عمل نمی‌کند. اگر باتری خودروی شما اصطلاحا خالی کرده، می‌توانید از ما درخواست امداد باتری شریعتی در محل بکنید.

از انواع خدمات مکانیک سیار شریعتی می‌توان به امداد باتری سیار، عیب یابی و رفع نقص فنی، تعویض قطعه و… اشاره کرد.

سوخت رسانی سیار شریعتی

در صورت کمبود بنزین در ماشین خود کافیست از ما تقاضای بنزین در محل بکنید. امدادگران ما در اسرع وقت برای شما بنزین خواهند آورد. همچنین می‌توانیم ماشین شما را به نزدیک ترین پمپ بنزین حمل کنیم.

پنچرگیری خودرو شریعتی

اگر در حین رانندگی متوجه پنچری خودرو خود شدید نگران نباشید، با خونسردی خودروی خود را به کناره خیابان منتقل کنید و با دریافت تماس با ما پنچرگیر سیار خودرو در شریعتی درخواست کنید.

مزایای خدمات امداد خودرو خیابان شریعتی امداد رستمی

  • ارسال نیروی حمل خودرو شریعتی در سریع ترین زمان
  • امداد رسانی 24 ساعته
  • امداد خودرو مجهز به مکانیک سیار ماهر و تعمیرگاه اختصاصی
  • در نظر گرفتن تخفیف برای کاربران سایت

جمع بندی

به انتهای صفحه امداد خودرو شریعتی از سایت امداد رستمی رسیدیم، به طور کلی تمامی خدمات امداد شریعتی از جمله یدک کش شریعتی ، مکانیک سیار شریعتی ، امداد باتری شریعتی ، سوخت رسانی و… پذیرفته می‌شود. از ما بهترین ها را بخواهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری