امداد خودرو مجیدیه تهران – یدک کش مجیدیه

امداد خودرو مجیدیه تهران و یدک کش مجیدیه - امداد رستمی

امداد خودرو رستمی با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه امداد خودرو و مکانیکی خودرو فعالیت می‌کند، در صورت بروز نقص فنی در خودرویتان می‌توانید از خدمات امداد خودرو مجیدیه ما استفاده کنید و با دریافت راهنمایی از کارشناسان، برای حمل خودرو و درخواست یدک کش مجیدیه اقدام کنید. همچنین با مکانیک سیار مجیدیه می‌تونین مشکلتون رو سریع برطرف کنین.

تماس با ما 09392046270

شماره امداد خودرو مجیدیه تهران + 24 ساعته

امداد خودرو مجیدیه

یکی از محله های قدیمی منطقه شرق تهران مجیدیه هست. اگر خودروی شما در این محله دچار خرابی شده کافیه با کارشناسان امداد رستمی در تماس باشید تا در اسرع وقت برای شما یک امداد خودرو خیابان مجیدیه ارسال کنیم.

استقرار فعال ما در مجیدیه شمالی و جنوبی باعث شده تا در کوتاه ترین زمان ممکن و بصورت شبانه روزی امداد رسانی کنیم. امداد خودرو شامل انواع خودروی ایرانی و خارجی می‌شود. در ادامه بررسی دقیق تر خدمات امداد خودرو مجیدیه خواهیم پرداخت.

حمل خودرو مجیدیه

یکی از پر تقاضا ترین خدمات امداد خودرو شرق تهران ما درخواست برای حمل خودرو هست که شامل خودروهای تصادفی، معیوب و خودروهای نمایشگاهی هستش. برای درخواست حمل خودرو مجیدیه کافیه همین حالا از ما درخواست حمل بکنین تا در سریع ترین زمان برای انتقال خودرو برایتان نیرو اعزام کنیم.

حمل خودروی شما توسط تیم با تجربه ما بدون هیچ گونه نقص می‌باشد و در سالم ترین حالت حمل می‌شود.

 

خودرو بر مجیدیه و جرثقیل مجیدیه - امداد رستمی

مزایای استفاده از امداد خودرو مجیدیه امداد رستمی

  • شفافیت درهزینه های امداد خودرو و مکانیکی
  • امداد خودرو مجهز مکانیکی مجهز و تعمیرکار سیار
  • صرفه جویی در زمان و هزینه ها
  • دریاف تخفیف خوب برای مشتریان وبسایت

یدک کش مجیدیه

استفاده از حمل خودرو با یدک کش مجیدیه تهران به شما این امکان را می‌دهد تا در هر نقطه از خیابان مجیدیه درخواست حمل خودرو داشته باشید. و خودرویتان را به مکانیک خودرو مد نظرتان حمل کنیم.

یدک کش خودرو مجیدیه انواع مختلفی دارد که بسته به شرایط و ماشین شما مشخص می‌شود. انواع یدک کش شامل چرخگیر خودرو ، یدک کش دکل دار ، خودرو بر و جرثقیل سیار که در ادامه توضیحات مهمتری بهتون میدیم.

تماس با ما 09392046270

مکانیک سیار مجیدیه

در اکثر مواقع می‌توان خودرو دارای نقص فنی را در محل تعمیر کرد. در صورت بروز نقص فنی در خودرویتان می‌توانید از ما درخواست مکانیک سیار مجیدیه بکنین. تعمیر خودرو در محل به شما این امکان را می‌دهد تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید و نیازی به حمل خودرو نیست.

در صورت نقص و ایراد بزرگ لازمه که ماشین شمارو به مکانیکی ببریم تا با عیب بابی و تعمیر تخصصی خیالتان برطرف بشود. مکانیکی اختصاصی رستمی واقع در نزدیکی همین محل هست برای مشاهده خدمات ما پیشنهاد میکنیم وارد لینک مکانیکی نظام آباد بشوید.

 

مکانیک سیار مجیدیه تهران - امداد خودرو مجیدیه - امداد رستمی

خودروبر مجیدیه

معموملا در تصادف های شدید و آسیب جدی خودرو لازم است تا با استفاده از خودرو بر مجیدیه ، خودرویتان را بکسل گیری کنیم. برای درخواست خودروبر سیار با کارشناسان امداد رستمی در ارتباط باشید. کاربرد دیگه‌ی خودروبر برای ماشین های صفر و لوکس هستش که اهمین بالایی برای فروشنده و خریدار خودرو داره.

جرثقیل خودرو مجیدیه

یکی دیگر از خدمات امداد خودرو مجیدیه تهران جرثقیل سیار خیابان مجیدیه هست. حمل خودرو با جرثقل از استاندارد و سرعت بالایی برخوردار هست. و در صورت نیازتان یک مکانیک سیار هم برای محله مجیدیه برایتان ارسال خواهیم کرد.

امداد باتری مجیدیه

یکی از خدمات مکانیک سیار ما در مجیدیه، انجام خدمات امداد باتری مجیدیه بصورت سیار هست. به دلیل با اهمیت بودن سیستم برقی خودرو در صورت خرابی اون لازمه تا سریعا تعمیرش کنیم.

کلام آخر

در آخر باید بگوییم که استفاده از خدمات امدادخودرو مجیدیه می‌تواند برای شما بصرفه بوده و از مشکلات بیشتر خودرویتان جلوگیری کند. برای اعزام نیرو مکانیک سیار مجیدیه و حمل خودرو با ما یک تماس داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری