امداد خودرو فدک – یدک کش فدک تهران

امداد خودرو فدک - امداد رستمی

امداد خودرو فدک تهران بصورت 24 ساعته و بدون تعطیلی انجام می‌شود. برای استفاده از خدمات امدادرسانی و اعزام یدک کش فدک کافیست با امداد خودرو رستمی در تماس باشید:

تماس با ما 09392046270

شماره امداد خودرو فدک امداد رستمی + مجهز به تعمیرگاه تخصصی

امداد خودرو فدک

یکی از مناطق تحت پوشش امداد خودرو شرق تهران ، امداد خودرو فدک تهران می‌باشد. محله فدک واقع در منطقه 8 تهران می‌باشد. اگر ماشین شما در این منطقه درچار خرابی و نقص فنی شده است، کافیست با یک تماس از ما درخواست امدادرسانی در فدک تهران بکنید.

ما بعد از رسیدن به محل شما با حمل خودروی شما در فدک آن را به تعمیرگاه اختصاصی رستمی در نزدیک همین محل منتقل می‌کنیم. همچنین با تمامی نمایشگاه ها برای حمل ماشین های لوکس همکاری می‌کنیم.

یدک کش فدک

یدک کش فدک تهران - امداد رستمی

هنگام تصادف یا خرابی خودرو نیازمند به یک یدک کش فدک تهران هستید. تا با حضور سریع به لوکیشن شما آن را منتقل کنیم.

امداد رستمی با تجربه چندین ساله و دانش بروز توانسته تا همیشه بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان به مشتریان خود ارائه کند. برای درخواست یدک کش برای حمل خودرو در فدک تهران با کارشناسان امداد رستمی تماس بگیرید.

حمل خودرو فدک تهران

امداد خودرو رستمی به دلیل استفاده از بروزتری تجهیزات برای حمل خودرو توانسته به بهترین حمل خودرو فدک تبدیل بشود. حمل خودرو مناسب خودروهای تصادفی، اوراقی و خودروی صفر کیلومت را شامل می‌شود.

تمامی خدمات امدادرسانی فدک با بالاترین حساسیت و دقت انجام می‌شود. برخی از مهم ترین مزایای ما در امداد رستمی به شرح زیر است:

  • امدادرسانی در سریع ترین زمان و 24 ساعته
  • در نظر گرفتن تخفیف برای مشتریان سایت
  • امداد خودرو رستمی مجهز به تعمیرگاه رستمی در نزدیکی فدک

مکانیک سیار فدک

اگر خودروی شما نیازمند حمل آن به تعمیرگاه نیست. می‌توانید از خدمات مکانیک سیار فدک تهران ما استفاده کنید. تا با متخصص مکانیک خودرو به موقعیت شما حضور پیدا کنیم و عیب یابی و خدمات مکانیکی آن را در همانجا برایتان انجام دهیم.

خدمات تعمیر خودرو فدک شامل انواع خودروهای داخلی و خارجی می‌باشد. خدمات مکانیک سیار فدک گستردگی و تنوع متفاوتی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مکانیک سیار فدک - امداد خودرو رستمی

امداد باتری فدک

یکی از خدمات امداد خودروی فدک گروه امداد رستمی، انجام امداد باتری اتومبیل می‌باشد. با اینکار باتری خودروی شما را شارژ خواهیم کرد تا مشکل خودرویتان برطرف شود، همچنین در صورت خرابی باطری ماشین خود نیاز است تا آن را تعویض کنید.

سوخت رسانی سیار فدک تهران

در صورت نیاز به سوخت خودرویتان از سوخت رسانی در فدک استفاده کنید تا با قیمت مناسب برای شما بنزین ارسال کنیم.

سایر مناطق تحت پوشش امدادرسانی امداد رستمی:

نحوه درخواست امداد فدک

همانطور که گفته شد ما با دارا بودن یدک کش فدک کلیه خدامات امدادرسانی و مکانیکی خودرو را بصورت سیار انجام می‌دهیم. برای درخواست امدادرسانی با شماره های زیر در تماس باشید و به منظور سهولت لوکیشن خود را در واتساپ برای ما ارسال کنید.

تماس با ما 09392046270

با یک تماس خودمون رو سریع می‌رسونیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری