امداد خودرو سهروردی – حمل خودرو سهروردی

امداد خودرو سهروردی و حمل خودرو سهروردی با امداد خودرو رستمی

کلیه خدمات امداد خودرو سهروردی در سریعترین زمان و مکانیک سیار سهروردی و همچنین حمل خودرو با انواع خودرو یدک کش، خودروبر، جرثقیل سیار سهروردی انجام می‌شود. ما در همه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته پاسخگوی شما هستیم.

تماس با ما 09392046270

امداد خودرو سهروردی

محله سهروردی تهران واقع در منطقه 4 شهر تهران است و بدلیل تردد بالای خودرو جزو محدوده طرح ترافیک می‌باشد. به همین خاطر امداد خودرو خیابان سهروردی جزو نیازهای بسیاری از خودروها می‌باشد.

امداد خودرو رستمی با تجربه 12 ساله در تعمیرات و مکانیکی خودرو توانسته جزو بهترین مکانیک سیار سهروردی تهران باشد. برای درخواست حمل خودرو سهروردی همین حالا با ما در تماس باشید.

مزایای استفاده از امداد خودرو سهروردی امداد رستمی

همانطور که میدانید استفاده از امداد ماشین سهروردی می‌تواند به صرفه جویی در هزینه هایتان و همچنین زمان بیانجامد، به طور کلی مزایای امدادرسانی شامل موارد زیر می‌شود:

  • حمل خودروی شما در سریعترین زمان ممکن
  • خدمات همه روزه و 24ساعته
  • مکانیک سیار مجهز و سیار
  • امدادخودرو شرق مجهز به مکانیکی اختصاصی (خدمات فنی نظام تکنیک)
  • تخفیف ویژه برای برای کاربران وبسایت

 

یدک کش سهروردی و خودروبر سهروردی تهران - حمل خودرو سهروردی - امداد رستمی

حمل خودرو سهروردی

حمل خودرو سهروردی ویژه ماشین‌های معیوب، خودروهای نمایشگاهی و صفر می‌شود. در صورت مشکل در سیستم حرکتی خودروی خود کافیه با ما تماس بگیرید و از کارشناس فنی خودرو مشاوره دریافت کنید.

عمده مشکلات فنی خودروها با تعمیر در محل برطرف می‌شود و میشه نیازمند حمل و بکسل خودرو نیستید. اما در صورت نقص فنی خودرو یا مشکلات با احتمال خطر لازم هست که از حمل خودرو خیابان سهروردی ما استفاده کنین.

لینک پیشنهادی: امداد خودرو تهرانپارس

یدک کش سهروردی

یکی از سریع ترین روش‌ها برای انتقال خودروی شما به تعمیرگاه و محل مد نظر، استفاده از یدک کش سهروردی تهران است. یدک کش خودرو سهروردی ما، هم از نوع دکل دار می‌باشد و هم از نوع چرخگیر، ما با استفاده از قطعات بروز و مدرن خودروی شما را با کمترین آسیب و سالم به مقصد خواهیم رساند.

خودروبر سهروردی

برای حمل خودرو سهروردی که دچار تصادف و صانحه شدید شده است بهتره تا از خودروبر سهروردی استفاده کنید تا با سلامت کامل خودرو به تعمیرگاه منتقل شود. همچنین برای حمل خودروهای صفر و نمایشگاهی از خودروبر سیار سهروردی استفاده میشه.

 

خودروبر سهروردی - حمل خودرو سهروردی - امداد رستمی

 

مناطق تحت پوشش امدادرسانی خیابان سهروردی شامل موارد زیر است:

  • امداد خودرو سهروردی شمالی
  • امداد خودرو سهروردی جنوبی

جرثقیل سهروردی

جرثقیل خودرو سهروردی با قدرت بالا برای حمل خودروهای شاسی وبزرگ مناسب تر می‌باشد. تجهیزات اصلی برای حمل خودرو شامل زنجیر اتصال ماشین و میله مهار یا همان کشش خودرو می باشد.

سایر مناطق تحت پوشش ما شامل: امداد خودرو معلم و… می‌باشد.

مکانیک سیار سهروردی

مکانیک سیار امداد رستمی زیر نظر مکانیکی نظام تکنیک می‌باشد. همیشه نیازمند حمل خودرویتان به نزدیک ترین مکانیکی نیست. و با سرویس خودرو در محل می‌توان، مشکلات را تا حدودی برطرف کرد.

 

مکانیک سیار سهروردی - تعمیر خودرو در محل سهروردی تهران - امداد رستمی

 

برای درخواست راهنمایی برای مکانیک سیار سهروردی کافیه همین حالا با ما یک تماس داشته باشید.

تماس با ما 09392046270

امداد باتری سهروردی امداد رستمی

مهم ترین عضو هر ماشین سیستم برقی اون هست که در صورت خرابی اون ممکنه ماشین شما حتی استارت نخورد و روشن نشود، یکی از خدمات مکانیک سیار سهروردی ما انجام باتری به باتری بصورت سیار در محل شما می‌باشد، خدمات امداد باتری سهروردی در محل یا منزل شما انجام می‌شود.

قیمت امداد خودرو سهروردی

قیمت امدادخودرو سهروردی به عوامل مختلفی بستگی داره، اما به طور کلی بر اساس مسافت حمل خودروی شما توسط یدک کش، استفاده از نوع ماشین حمل خودرو ، خدمات مکانیکی در محل و سایر موارد بستگی دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا
تماس فوری