امداد خودرو سبلان – یدک کش سبلان تهران

امداد خودرو سبلان - یدک کش سبلان - امداد رستمی

امداد خودرو سبلان تهران با امداد خودرو رستمی – در صورت نیاز به امداد خودرو و یدک کش سبلان با ما در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان به موقعیت شما حضور پیدا کنیم. تیم امداد رستمی به دلیل استقرار فعال در این منطقه تبدیل به سریع ترین امداد سبلان شده است.

تماس با ما 09392046270

امداد خودرو سبلان تهران

منطقه سبلان واقع در منطقه 7و8 تهران می‌باشد که جز اماکن پر تردد شهری تهران می‌باشد. تیم فنی امداد رستمی با مجهز بودن به تعمیرگاه در نزدیکی همین منطقه باعث شده تا جزو بهترین امدادخودرو سبلان به شما بیاید.

امداد خودرو میدان سبلان ما یکی از انواع امداد شرق تهران می‌باشد که با بروز ترین تجهیزات امدادی انجام می‌شود امدادرسانی سبلان ما شامل موارد زیر می‌شود:

  • امداد خودرو سبلان شمالی
  • امداد خودرو سبلان جنوبی

یدک کش سبلان

اگر خودروی شما در منطقه سبلان تهران دچار خرابی و نقص فنی شده لازم تا آن را به نزدیک ترین تعمیرگاه منتقل کنیم تا مشکل آن برطرق بشود، حمل خودروی شما وسیله یک یدکش سبلان تهران انجام می‌شود.

کلیه خدمات امدادرسانی ما بصورت شبانه روزی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود، برای درخواست یدک کش میدان سبلان با ما در تماس باشید. در صورت نیاز برایتان جرثقیل و خودرو بر نیز ارسال خواهیم کرد.

مکانیک سیار سبلان

 

مکانیک سیار سبلان تهران - امداد رستمی

 

برای همیشه نیازی به حمل خودروی شما به تعمیرگاه نیست. بلکه با انجام مکانیک سیار در سبلان می‌توانیم خدمات مکانیکی را در موقعیت شما انجام دهیم. و در صورت نیاز آنرا به خدمات فنی رستمی منتقل می‌کنیم.

همچنین کلیه خدمات مکانیکی سبلان تهران انجام می‌شود. برای مشاهده لوکیشن ما به پایین همین صفحه از سایت بروید.

امداد باتری سبلان

اگر ماشین شما در خیابان سبلان دچار مشکل خالی شدن باتری شده است. نگران نباشید، یکی از خدمات ما در امداد رستمی، امداد باتری سبلان است که فورا بعد از بازدید خودروی شما با انجام باتری به باتری آن را شارژ می‌کنیم.

سوخت رسانی سیار سبلان تهران

احتمالا شما هم حداقل یکبار متوجه کمبود بنزین و مشاهده آمپر بنزین شده‌اید.توصیه میکنیم در این زمان خودروی خود را به کناره خیابان منتقل کنید و از درخواست سوخت رسانی سیار بکنید تا با هزینه منصفانه برایتان بنزین برسانیم.

پنچرگیری سیار سبلان

اگر برای لاستیک و چرخ‌های اتومبیل شما دچار نقص در عملکرد شده یا اینکه دچار پنچری شده اید کافیست از خدمات پنچرگیری سیار ما استفاده کنید. چرا که ما دارای یدک کش سبلان هستیم.

خدمات فنی ما در مکانیکی نظام آباد می‌باشد برای مراجعه حضوری از طریق آدرس موجود در پایین صفحه اقدام کنید.

نحوه ارتباط با امداد خودرو سبلان امداد رستمی

 

شماره امداد خودرو سبلان - امداد خودرو رستمی

 

برای درخواست استفاده از خدمات امدادرسانی ما کافیست با ما یک تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید تا به آن رسیدگی شود. توصیه میکنیم که لوکیشن خود را در واتساپ برای ما اعلام کنید تا به راحت ترین شکل به موقعیت شما حضور پیدا کنیم.

تماس با ما 09392046270

شماره امداد خودرو سبلان

قیمت امداد خودرو میدان سبلان

هزینه حمل خودرو شما در سبلان بستگی به طول مسیر جابه جایی شما و همچنین  حساسیت خودرو شما در جا به جایی دارد. و خدمات تعمیرگاه ما در سبلان طبق تعرفه اتحادیه می‌باشد که برای کاربران وبسایت تخفیف لحاظ خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو رستمی:

  • امدادرسانی فوق سریع، مجهز به تعمیرگاه اختصاصی
  • تجربه غنی با تجربه به روز امدادرسانی
  • دریافت تخفیف برای کاربران سایت

سایر مناطق تحت پوشش امداد رستمی:

  1. امداد خودرو تهرانپارس
  2. امداد خودرو امام علی
  3. امداد خودرو نارمک
  4. امداد خودرو صیاد شیرازی
  5. امداد خودرو امام حسین
  6. امداد خودرو نظام آباد
  7. امداد خودرو خیابان دماوند
  8. امداد خودرو پیروزی
  9. امداد خودرو فدک تهران
  10. و سایر مناطق تهران را تحت پوشش امداد رسانی قرار می‌دهیم.

 

امداد خودرو سبلان - امداد رستمی

 

کلام آخر

ممنون از همراهی شما تا انتهای صفحه امداد خودرو سبلان از سایت امداد رستمی، هدف اصلی ما در امدادخودرو رستمی رضایت شما کاربران است تا با بالاترین کیفیت، بهترین خدمات را دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
اسکرول به بالا
تماس فوری